Felles skravle 2015

Skjønner at jeg og burde gjort noe her :p

Da blir det nok veldig fint hos dere :D

♡ Februar 2015 ♡
Det er lettere å gjøre noe når man ikke er kvalm ;)

Det er lettere å gjøre noe når man ikke er kvalm ;)
Ja, det er det. Kjenner jeg er lei! Skal bake kanelsnurrer til mannen da :) Det fortjener han

♡ Februar 2015 ♡

Ja, det er det. Kjenner jeg er lei! Skal bake kanelsnurrer til mannen da :) Det fortjener han

♡ Februar 2015 ♡
Så grei du er! Da blir han nok veldig glad!

Her vurderer jeg om jeg skal lasere altanmøblene eller ikke. Vi har ennå ikke gjort det, og lasuren og malekosten står fortsatt her fra da vi kjøpte dem for 2 år siden. Kjekt å være litt effektiv i dag, siden jeg bare har latet meg de siste dagene :)

Så grei du er! Da blir han nok veldig glad!

Her vurderer jeg om jeg skal lasere altanmøblene eller ikke. Vi har ennå ikke gjort det, og lasuren og malekosten står fortsatt her fra da vi kjøpte dem for 2 år siden. Kjekt å være litt effektiv i dag, siden jeg bare har latet meg de siste dagene :)
Hva er lasere? Ta på sånn lakk for at de skal holde seg? veldig deilig å få ting unna da :)

♡ Februar 2015 ♡

Hva er lasere? Ta på sånn lakk for at de skal holde seg? veldig deilig å få ting unna da :)

♡ Februar 2015 ♡
Ja, det er sånn lakk. Vi har heldigvis bare møbler som ligner på dem på bildet, så er ikke store jobben :)

applaro-bord-og--stoler__0137552_PE296037_S4.JPG

Gruer meg til å dra tilbake på jobb i morgen.
Er så ekstremt trøtt om dagen..
Det skjønner jeg! Opererer din arbeidsplass med sommertid, slik som mange andre steder gjør? Altså at man er ferdig kl 15?

Ja, det er sånn lakk. Vi har heldigvis bare møbler som ligner på dem på bildet, så er ikke store jobben :)

applaro-bord-og--stoler__0137552_PE296037_S4.JPG
Det jeg trodde :) Det går fort da, når man først setter i gang :)

♡ Februar 2015 ♡

Ja, heldigvis :)
Bare 7 timers dager..
Litt mer utholdbart, da. Du får prøve å komme deg tidlig i seng, om det er mulig. Da jeg var i uke 6 (sånn ca.) skulle jeg bare ta og hvile hodet mitt på pulten, og plutselig hadde jeg sovet i 45 minutter! Veldig glad jeg var den eneste på kontoret da!

Litt mer utholdbart, da. Du får prøve å komme deg tidlig i seng, om det er mulig. Da jeg var i uke 6 (sånn ca.) skulle jeg bare ta og hvile hodet mitt på pulten, og plutselig hadde jeg sovet i 45 minutter! Veldig glad jeg var den eneste på kontoret da!

Det vil ikke jeg ha tid til.
Kommer til å ha veldig mye å gjøre når jeg kommer tilbake.
Noe som egentlig er veldig bra for da går tiden fortere, og det ønsker jeg ved tanke på UL..

Det vil ikke jeg ha tid til.
Kommer til å ha veldig mye å gjøre når jeg kommer tilbake.
Noe som egentlig er veldig bra for da går tiden fortere, og det ønsker jeg ved tanke på UL..
Håper alt det travle gjør at du ikke kjenner at du er trøtt før du er hjemme igjen!

Nå står kanelbollene i ovnen og det begynner å lukte veldig godt :D

♡ Februar 2015 ♡

Nå står kanelbollene i ovnen og det begynner å lukte veldig godt :D

♡ Februar 2015 ♡
Jeg kommer!! :):)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp