Gratulerer så myeEtt år i dag, jaVi skal bestille pizza til middag. Skikkelig romantisk, hihi.
På tirsdag skal vi ut og spise på fancy restaurant. Den var stengt i dag, så da måtte vi utsette hovedfeiringen litt![]()
♡ Februar 2015 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeEtt år i dag, jaVi skal bestille pizza til middag. Skikkelig romantisk, hihi.
På tirsdag skal vi ut og spise på fancy restaurant. Den var stengt i dag, så da måtte vi utsette hovedfeiringen litt![]()
Takk skal du ha!Gratulerer så mye
♡ Februar 2015 ♡
Mmm pizza. Godt det også daTakk skal du ha!
We will!Mmm pizza. Godt det også daKos dere masse!
Hmm, er vel ikke mye å finne på?Hmm lurer på hva jeg skal finne på i kveld. Mannen er reist, kommer hjem i morgen. Kjeder meg!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja det hørtes lurt ut! Men tror de fleste er på ferie. Mine nærmeste venninner bor på østlandet og vestlandet. Kom hjem fra vestlandet i dag så vi har stor kost oss hele helgen. Med god mat og gode venner.Hmm, er vel ikke mye å finne på?Inviter noen venninner og ha jentekveld?
♡ Februar 2015 ♡
Hadde jeg vært i nærheten skulle jeg holdt deg med selskapJa det hørtes lurt ut! Men tror de fleste er på ferie. Mine nærmeste venninner bor på østlandet og vestlandet. Kom hjem fra vestlandet i dag så vi har stor kost oss hele helgen. Med god mat og gode venner.Jeg tenker jeg får starte på middagen (kjedelig å lage til seg selv), og kanskje se en jentefilm el noe
Hva skal du finne på ikveld da snuppa?
Ja det skjønner jeg! Ikke like gøy å være med på full og fest nå. Er koselig i starten syns jeg, men når folk begynner å bli fulle er det ikke like gøy lengreHadde jeg vært i nærheten skulle jeg holdt deg med selskapKjeder meg selv
Jeg skal ingen verdens ting. Det skjer jo ingenting her. Alle venninnen mine er enten på ferie eller på fylla, orker ikke bli med de ut! Synes det er ubehagelig
♡ Februar 2015 ♡
Ja det skjønner jeg! Ikke like gøy å være med på full og fest nå. Er koselig i starten syns jeg, men når folk begynner å bli fulle er det ikke like gøy lengre![]()
Helt enigJa det skjønner jeg! Ikke like gøy å være med på full og fest nå. Er koselig i starten syns jeg, men når folk begynner å bli fulle er det ikke like gøy lengre![]()
Jeg merket at jeg reagerer veldig på fulle folk som gravid, synes rett og slett det var fryktelig ekkelt. Jeg aner ikke hvorfor! Aldri hatt problem med det før.Jeg hadde ikke noe problemer med det når jeg gikk med førstemann.
Festet like mye som før. Bare drakk alkoholfritt og kjørte hjem (orket ikke nattbussen).
Nå er det ikke snakk om at jeg orker for fulle folk når jeg er gravid.
Ikke bare det at jeg ikke drikker selv, men reagerer også mer på dem som gravid enn som edru ikke gravid.
Jeg merket at jeg reagerer veldig på fulle folk som gravid, synes rett og slett det var fryktelig ekkelt. Jeg aner ikke hvorfor! Aldri hatt problem med det før.
♡ Februar 2015 ♡
Det er nok veldig sant detKan kanskje ha noe med at graviditeten gjør oss med beskyttende og orker ikke ting som kan virke truende.
Heelt sikkertKan kanskje ha noe med at graviditeten gjør oss med beskyttende og orker ikke ting som kan virke truende.
Hurra for at foreløpig litt anonym er over grensaDet er nok veldig sant detSer du er kommet over grensen for kjemisk, Jippi
Har du bestilt ul?
♡ Februar 2015 ♡
Det er nok veldig sant detSer du er kommet over grensen for kjemisk, Jippi
Har du bestilt ul?
♡ Februar 2015 ♡
Hurra for at foreløpig litt anonym er over grensaDenne ganger skal det gå bra <3
Ja, det må du få gjort!!Ja, da var det, ja....
Åpningstiden for telefon har vært veldig kort nå i ferien, og akkurat når de har telefon tid, har ikke jeg hatt tid
Skal får ringt i morgen..
Ja, det må du få gjort!!
♡ Februar 2015 ♡