Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir nok kjekt, ja. Men mye å ordne. Skaffe. Og rydde gjesteromDet blir stas da
♡ Februar 2015 ♡
Ai! Hvor er det dere befinner dere nå, da?Fy f for et mygg og klegg høl vi er i. Godt det bare er noen dager igjen før vi SKAL hjem. Har 13 stikk bare på det ene låret . Et helvete å være her når det er så varmt
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Den som bare hadde hatt en kjølig rom i husetLykken er et kjørlig soverom.
Jeg har søkt tilflukt
Sent from my iPad using BV Forum
Blir det grilling eller kun festligheter og kake? Ligger dere godt an i forhold til skjema? Det er nok mye styr, men tenk hvor kjekt det blirBlir nok kjekt, ja. Men mye å ordne. Skaffe. Og rydde gjesterom
fra app
Æsj, føler med deg. Bor i et flue og klegg høl!Fy f for et mygg og klegg høl vi er i. Godt det bare er noen dager igjen før vi SKAL hjem. Har 13 stikk bare på det ene låret . Et helvete å være her når det er så varmt
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Blir det grilling eller kun festligheter og kake? Ligger dere godt an i forhold til skjema? Det er nok mye styr, men tenk hvor kjekt det blir![]()
I VestbyHvor er leiligheten dere skal selge?![]()
Tenk å være sånn som mannen og ikke stresse med ting. Det hadde vært deilig! Svigermor og svigerinner tåler litt rotGrilling.
Og langt bak mitt tidsskjema. Mannen mener vi er i rute... på et vis.
Bortsett fra at vi må rydde gjesterom... svigermor og svigerinner kommer i morgen, ikke helt etter planen. (at de skal komme, jo. At jeg skulle antyde "tja, eneste mulighet er om vi bærer alt inn på det rommet vi holder på å lage til eldste", og det ble til et "vel, da kommer de".... var ikke helt etter planen... Men de skal jo hjelpe til da.)
Femundsmarka.Ai! Hvor er det dere befinner dere nå, da?
Møkka insektetÆsj, føler med deg. Bor i et flue og klegg høl!
Der har vi hytteFemundsmarka.
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Har dereDer har vi hytte
♡ Februar 2015 ♡
Ja de har ikke snakket om noe annet på radioen i dag. Håper de finner de rette misstenkte. Eller at de driter i hele terror aksjonen.Skummelt med den terroren dem skriver om i nettavisene synes jeg :/
♡02.03.2015♡
Jaa, det er veldig koselig derHar dereveldig veldig fint her
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Blir lenge til neste gang.Jaa, det er veldig koselig derMisunner ikke dere som har liggi i telt!
♡ Februar 2015 ♡