Felles skravle 2015

Ja, akkurat nå synes jeg det deiligste stedet er i bilen :D

♡ Februar 2015 ♡
Hvilket minner meg om at jeg burde kle på meg og kjøre til butikken

Sent from my iPad using BV Forum

Føler ikke at jeg kan dra på stranda og bade når jeg er sykemeldt, men jeg greier ikke sitte inne og hvertfall ikke ute. Må ned å duppe meg

♡ Februar 2015 ♡

Bad i vei!!

fra app

Er ikke du sykemeldt på grunn av graviditeten?
Dersom det vil hjelpe det å ta en liten dukkert i sjøen ser jeg ikke noe galt i det
Jo, jeg er jo det. Men er ikke alle på jobben som vet det, men de får bare snakke i vei om meg. Og jeg synes faktisk det hjelper på kvalmen å bade! Det er nesten eneste gangene jeg ikke kaster opp.

♡ Februar 2015 ♡

Jo, jeg er jo det. Men er ikke alle på jobben som vet det, men de får bare snakke i vei om meg. Og jeg synes faktisk det hjelper på kvalmen å bade! Det er nesten eneste gangene jeg ikke kaster opp.

♡ Februar 2015 ♡
Du skal bare bade med god samvittighet. De har ikke noe med hvorfor du er sykmeldt. Folk pusser opp hus og er sykmeldt eller reiser på ferie i utlandet. Så ett lite bad syns jeg høres harmløst ut. Det er jo sinsykt varmt.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Du skal bare bade med god samvittighet. De har ikke noe med hvorfor du er sykmeldt. Folk pusser opp hus og er sykmeldt eller reiser på ferie i utlandet. Så ett lite bad syns jeg høres harmløst ut. Det er jo sinsykt varmt.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ja, og jeg blir gal av å sitte hjemme hele tiden og! I morgen skal jeg bade meg god samvittighet :D

♡ Februar 2015 ♡

Ja, og jeg blir gal av å sitte hjemme hele tiden og! I morgen skal jeg bade meg god samvittighet :D

♡ Februar 2015 ♡
Det skal du. Du er sykmeldt for å ta vare på deg selv og babyen, kvalm som du er, da gjør du det som er best for deg, og i denne varmen betyr det bade.

fra app

Har ferie. Ikke tid til å bade før søndag. Innmari mye å gjøre for å lage til grillfest her på lørdag.

fra app

Har ferie. Ikke tid til å bade før søndag. Innmari mye å gjøre for å lage til grillfest her på lørdag.

fra app
Er det den doble bursdagsfeiringen dere planlegger?

En uke før vi hadde visning gikk samme type leilighet i nabosameiet for 250 000 over takst, som igjen var 150 000 over det vi har i takst. Vi har strøken leilighet og hage, så ingenting som tilsier at vi ikke får solgt så lenge dem kommer på visning.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Hvor er leiligheten dere skal selge? :)

Back
Topp