Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må kjøpe deg vifteDen har redda meg
I natt frøys jeg!
Sent from my iPhone using BV Forum
Har vifte, men glemte å sette den inn på soverommet i går. Den viften har reddet nattesøvnen min mang en gangDu må kjøpe deg vifteDen har redda meg
I natt frøys jeg!
Veldig bra.hvordan går det?![]()
Veldig bra.
Og med deg?
Sent from my iPad using BV Forum
Det fine med trekkende varmt vær er at det til vanlig vil utløse migrene for meg.
Ingen reagerer på at jeg ikke tok et glass vin til maten.....
Slipper for det meste unna når jeg er gravid, men det kan fremdeles brukes som unnskyldning for å ikke ta et glass vinFår også lett migrene av varmt og klamt vær
♡02.03.2015♡
Æææææ!!! Jippi!!!!!Det var ikke godt å høre Molly.
Nå ble jeg lei meg.
Jeg prøver å være gravid igjen så får vi se hvor lenge jeg får lov denne gang
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Takk.Æææææ!!! Jippi!!!!!du får holde godt på spira denne gangen, nå skal det gå bra hele veien
![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Så kjedelig... Håper dere har bedre lykke nåNiks, vi fjernet den fra finn da den ikke ble solgt i juni. Skal snart legge den ut igjen med visning første helgen i august. Håper folk er mer klare for flyttemodus da
♡Jente 05.07.2013♡
Takk! Ville ikke la den ligge å vake i hele sommer og havne langt ned på lista. Hvis den er borte fra finn i 22 dager havner den øverst igjen når man går inn på området og med nytt forsidebilde og overskrift blir det nok veldig bra. Hele markedet bråstoppet en uke før det pleier i år. Det var ingen på noen visninger den uka i hele kommunen. Folk hadde tydeligvis tatt tidlig ferie.Så kjedelig... Håper dere har bedre lykke nå![]()
Men sånn var det her og! Brått stoppa hele markedet opp.. Begynner vel sikkert å komme seg i august, la oss håpe alle der du bor vil flytteTakk! Ville ikke la den ligge å vake i hele sommer og havne langt ned på lista. Hvis den er borte fra finn i 22 dager havner den øverst igjen når man går inn på området og med nytt forsidebilde og overskrift blir det nok veldig bra. Hele markedet bråstoppet en uke før det pleier i år. Det var ingen på noen visninger den uka i hele kommunen. Folk hadde tydeligvis tatt tidlig ferie.
♡Jente 05.07.2013♡
Eller alle som ikke bor her vil flytte hit.Men sånn var det her og! Brått stoppa hele markedet opp.. Begynner vel sikkert å komme seg i august, la oss håpe alle der du bor vil flytte
Ja! La det være mangeEller alle som ikke bor her vil flytte hit.
♡Jente 05.07.2013♡
Men til vanlig er vel august en veldig bra måned å selge i...Ja! La det være mange![]()
♡ Februar 2015 ♡
I fjor hadde det tatt helt av på alle visningene som var første helgen i august, så det er håpMen til vanlig er vel august en veldig bra måned å selge i...