Felles skravle 2015

Du må kjøpe deg vifte :D Den har redda meg :) I natt frøys jeg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Du må kjøpe deg vifte :D Den har redda meg :) I natt frøys jeg!

Har vifte, men glemte å sette den inn på soverommet i går. Den viften har reddet nattesøvnen min mang en gang :D

Fra mobil.

Det fine med trekkende varmt vær er at det til vanlig vil utløse migrene for meg.
Ingen reagerer på at jeg ikke tok et glass vin til maten.....

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har vært utpå øya med båt siden til morgen i dag, først nå byttet jeg fra bikini til klær! Vi storkoser oss. Det er så idyllisk <3

Det var ikke godt å høre Molly.
Nå ble jeg lei meg.
Jeg prøver å være gravid igjen så får vi se hvor lenge jeg får lov denne gang

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Æææææ!!! Jippi!!!!! :D du får holde godt på spira denne gangen, nå skal det gå bra hele veien:D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Niks, vi fjernet den fra finn da den ikke ble solgt i juni. Skal snart legge den ut igjen med visning første helgen i august. Håper folk er mer klare for flyttemodus da:p

♡Jente 05.07.2013♡

Niks, vi fjernet den fra finn da den ikke ble solgt i juni. Skal snart legge den ut igjen med visning første helgen i august. Håper folk er mer klare for flyttemodus da:p

♡Jente 05.07.2013♡
Så kjedelig... Håper dere har bedre lykke nå :D

Så kjedelig... Håper dere har bedre lykke nå :D

Takk! Ville ikke la den ligge å vake i hele sommer og havne langt ned på lista. Hvis den er borte fra finn i 22 dager havner den øverst igjen når man går inn på området og med nytt forsidebilde og overskrift blir det nok veldig bra. Hele markedet bråstoppet en uke før det pleier i år. Det var ingen på noen visninger den uka i hele kommunen. Folk hadde tydeligvis tatt tidlig ferie.

♡Jente 05.07.2013♡

Takk! Ville ikke la den ligge å vake i hele sommer og havne langt ned på lista. Hvis den er borte fra finn i 22 dager havner den øverst igjen når man går inn på området og med nytt forsidebilde og overskrift blir det nok veldig bra. Hele markedet bråstoppet en uke før det pleier i år. Det var ingen på noen visninger den uka i hele kommunen. Folk hadde tydeligvis tatt tidlig ferie.

♡Jente 05.07.2013♡
Men sånn var det her og! Brått stoppa hele markedet opp.. Begynner vel sikkert å komme seg i august, la oss håpe alle der du bor vil flytte :D

Men sånn var det her og! Brått stoppa hele markedet opp.. Begynner vel sikkert å komme seg i august, la oss håpe alle der du bor vil flytte :D

Eller alle som ikke bor her vil flytte hit.

♡Jente 05.07.2013♡

Back
Topp