Felles skravle 2015

Dere driver med i sommervarmen da? :)

♡ Februar 2015 ♡

♡ Februar 2015 ♡
Rydder hus her... det er så kjedelig, men det trenges så absolutt

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Rydder hus her... det er så kjedelig, men det trenges så absolutt

Burde gjort det her og igrunn!

♡ Februar 2015 ♡

♡ Februar 2015 ♡
Driver med alt sånn som "må gjøres" :P Mannen har ringt til Living og snakket med dem atter en gang for å høre hvor det nye spisebordet vårt er blitt av. Snart 2 mnd siden det skulle vært her!

Nå skal vi avgårde til Ikea og Plantasjen for å se på treheller til altanen vår. Jeg er så lei av det grå plastgulvet der, så nå vil jeg gjøre det litt koselig:)

Fra mobil.

Driver med alt sånn som "må gjøres" :P Mannen har ringt til Living og snakket med dem atter en gang for å høre hvor det nye spisebordet vårt er blitt av. Snart 2 mnd siden det skulle vært her!

Nå skal vi avgårde til Ikea og Plantasjen for å se på treheller til altanen vår. Jeg er så lei av det grå plastgulvet der, så nå vil jeg gjøre det litt koselig:)

Fra mobil.
Det var da veldig lenge! Det er dårlig.

Da må du legge ut før og etter bilder :D

♡ Februar 2015 ♡

Hei og hopp alle fine damer. Hvordan er det med dere i sommervarmen? Antar dere og nyter den fantastisk flotte sommeren. Trenger ikke reise til syden når vi har det så flott her. Temperaturen i sjøen er jo hele 23 grader, og det er ikke ofte det skjer!

Hei og hopp alle fine damer. Hvordan er det med dere i sommervarmen? Antar dere og nyter den fantastisk flotte sommeren. Trenger ikke reise til syden når vi har det så flott her. Temperaturen i sjøen er jo hele 23 grader, og det er ikke ofte det skjer!

Syns det er en liten smule for varmt, men klager ikke, bedre enn kald vinter.

Her er det godt og varmt. Har vært å badet i vannet, det var forfriskende.

Kjenner meg ferdig med varmen! Pus har blitt kjempe dårlig av varmen. Vi må gi han sprøyte med vann flere ganger om dagen..

♡ Februar 2015 ♡

Kjenner meg ferdig med varmen! Pus har blitt kjempe dårlig av varmen. Vi må gi han sprøyte med vann flere ganger om dagen..

♡ Februar 2015 ♡
Huff, stakkar! Kan ikke være lett når du ikke kan ta av deg all pelsen!

I dag har det skyet over hos oss, og til og med begynt å dryppe litt. Temperaturen er mye lavere enn de andre dagene, men det er fortsatt t-skjortevær :D

Har alle gått i dvale? :P

Huff, stakkar! Kan ikke være lett når du ikke kan ta av deg all pelsen!

I dag har det skyet over hos oss, og til og med begynt å dryppe litt. Temperaturen er mye lavere enn de andre dagene, men det er fortsatt t-skjortevær :D
Neei, det er ikke så lett for disse dyra.

Her er det også litt overskyet i dag, men absolutt ikke kaldt da :p

♡ Februar 2015 ♡

Jaa hihi!! Nei i dag er det overskya og litt regn her. Hva gjør dere i dag?
Ser på Brudebataljer på TLC. Har sett den før, men var ingenting annet å se på i dag. Vi har bryllupsdag i dag, og hadde tenkt å dra på picnik, men det er ikke så stas når det har regnet :P

Neei, det er ikke så lett for disse dyra.

Her er det også litt overskyet i dag, men absolutt ikke kaldt da :p

♡ Februar 2015 ♡
Kaldt er det heller ikke her! Sitter i tynn sommerkjole, og kunne med fordel vært litt kaldere :D

Ser på Brudebataljer på TLC. Har sett den før, men var ingenting annet å se på i dag. Vi har bryllupsdag i dag, og hadde tenkt å dra på picnik, men det er ikke så stas når det har regnet :p
Gratulerer med bryllupsdag :D 1 år? Så koselig. Dere får heller lage en koselig piknikk/middag hjemme ;)

Gratulerer med bryllupsdag :D 1 år? Så koselig. Dere får heller lage en koselig piknikk/middag hjemme ;)
Ett år i dag, ja :D Vi skal bestille pizza til middag. Skikkelig romantisk, hihi.
På tirsdag skal vi ut og spise på fancy restaurant. Den var stengt i dag, så da måtte vi utsette hovedfeiringen litt :)

Back
Topp