Felles skravle 2015

I fjor hadde det tatt helt av på alle visningene som var første helgen i august, så det er håp:D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Håper du får solgt. Vi solgte i starten av august for en del år siden, og da gikk det ekstremt fort. Ikke at det er samme område som deg, men det var litt samme greiene med at det som lå ute på forsommeren ikke gikk unna da. Vi var ikke klare til å selge før sommeren så det var første forsøk for oss, men jeg fulgte jo med på tilsvarende objekter i månedene før vi la ut vår og. :)

Masse lykke til hvert fall!

En uke før vi hadde visning gikk samme type leilighet i nabosameiet for 250 000 over takst, som igjen var 150 000 over det vi har i takst. Vi har strøken leilighet og hage, så ingenting som tilsier at vi ikke får solgt så lenge dem kommer på visning.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Phu!!!!!!!!!
2 netter hos mamma, en hos svigermor, nesten ikke sovet noe og så full pakke på Tusenfryd.

@utslitt nå , tror jeg kommer til å sitte limt fast her i sofaen resten av kvelden :gen026

Phu!!!!!!!!!
2 netter hos mamma, en hos svigermor, nesten ikke sovet noe og så full pakke på Tusenfryd.

@utslitt nå , tror jeg kommer til å sitte limt fast her i sofaen resten av kvelden :gen026
Høres slitsomt ut!! Men sikkert koselig også :) Nyt sofaen resten av kvelden du ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ikke så ille.
Var folk over alt men ikke så mye at det var så mye køer.
Kom inn på alt vi ønsket uten å vente noe særlig.
Med det været som var i dag tipper jeg mange utsatte turen til Tusenfryd og dro på stranden isteden.
Så deilig da! Det er sant. Kan bli i varmeste laget for å gå i en park hele dagen :) Da er det nok mange som velger stranda istedenfor!

Så deilig da! Det er sant. Kan bli i varmeste laget for å gå i en park hele dagen :) Da er det nok mange som velger stranda istedenfor!

De sa over høyttalerne i parken i hele dag hvor varmt det var og at man måtte huske å drikke masse.
Så dessverre at en av de ansatte hadde kollapset i varmen og ble hentet av ambulanse...
Etter hva jeg så var folk generelt veldig flinke til å få i seg veske..

Ohh, the joy. Dpo. Så da, pregnancy monitor.
6 dpo, det betyr erfaringsvis 15-16%. Dagens er 16.

fra app

Ohh, the joy. Dpo. Så da, pregnancy monitor.
6 dpo, det betyr erfaringsvis 15-16%. Dagens er 16.

fra app
Åååh så spennende. Håper du blir gravid denne gangen :) det skal være din tur denne gangen.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Det er ikke reelt spennende på mange dager enda, den følger et ganske gitt spor, 8% opp daglig, mer eller mindre, inntil den avtar litt rundt 12 dpo, og havner et sted på 70-tallet tilslutt

fra app

Syns dpo er den mest spennende tiden. Men også kjedelig å bare gå å vente å håpe.

Det er ikke reelt spennende på mange dager enda, den følger et ganske gitt spor, 8% opp daglig, mer eller mindre, inntil den avtar litt rundt 12 dpo, og havner et sted på 70-tallet tilslutt

fra app
Glemte å sitere

Syns dpo er den mest spennende tiden. Men også kjedelig å bare gå å vente å håpe.

Joda, dpo er spennende.

Det er denne monitoren som ikke egentlig er spennende. Bare litt...

fra app

Varmt ja! Liggi på rommet i hele dag. Greide å komme meg på en liten båttur lørdag og mandag, det var veldig deilig å få bada :)

♡ Februar 2015 ♡

Glad vi har aircondition i bilen, ja. Varm dag for å kjøre langt

fra app

Glad vi har aircondition i bilen, ja. Varm dag for å kjøre langt

fra app
Ja, akkurat nå synes jeg det deiligste stedet er i bilen :D

♡ Februar 2015 ♡

Back
Topp