Å, det er spennendeKoselig å stikke innom dere littbare 1,5 måned igjen nå hvordan går det med deg? Formen bra?
![]()
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, det er spennendeKoselig å stikke innom dere littbare 1,5 måned igjen nå hvordan går det med deg? Formen bra?
![]()
Hvor langt på veg er du nåÅ, det er spennendeHer er alt bare bra
formen er opp og ned men som regel fin så jeg klager ikke
Februar 2015
Taster på appen![]()
Jeg ble satt frem til 7+6 i dag så føler tiden har gått fryktelig fort! Håper det fortsetter sånnHvor langt på veg er du nå?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hihi jeg har det på samme måten. Går kun med tights.. joggebuksene og litt slakke bukser. De fleste shortsene jeg hadde i sommer får jeg ikke lukka igjen! Så nå har jeg fornya garderoben min i USARydder i skapet og skulle prøve på shortsen jeg kjøpte til ferien i fjor. Hadde ikke sjans til å få den igjen! Når jeg dro den sammen alt jeg kunne, var det minst 5 cm igjen til den kunne lukkes.
Ser ut som om jeg må ha litt nye sommerklær, men det er jo ikke helt nødvendig med mammaklærne ennå, så må kjøpe alt i en str større enn jeg vanligvis bruker. Nå er jeg bare blitt småfeit
Fra mobil.
Veldig kjekt med ny garderobe! Tenker å handle noe når vi drar på ferie på mandagHihi jeg har det på samme måten. Går kun med tights.. joggebuksene og litt slakke bukser. De fleste shortsene jeg hadde i sommer får jeg ikke lukka igjen! Så nå har jeg fornya garderoben min i USA
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Har en løs sommerbukse som jeg nesten bor i nå, men ser ut som om det blir mye kjoler fremover. De fleste jeg har har vidt skjørt og der er det masse plass til en oppblåst magejeg har et par capri som var deilige som gravid, de er så lav i livet at de gikk under mangen. Og de er deilige endaDet var ikke mamma-klær, men funket likevel.
Jaaaaa! Enda ei jente!Og det blir enda en jente?? Æææ så fantastiskJeg skal tilbake om to uker, han spurte om han skulle sette opp en time til for å se at den vokste bra og sier jo ikke neitakk til det
Februar 2015
Taster på appen![]()
Så morsomt med ei jente tilJaaaaa! Enda ei jente!
Dette blir virkelig bra. Ny ul blir spennende. Jeg skal på oul 4/8, ikke lenge til
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Gratulerer så mye med ei jente tilÆæææ, så fantastisk! Jeg var der i går. Det er noe magisk med det
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Hei Bina <3 Så koselig å se deg igjen. Skjønner godt det ble litt mye for deg. Deilig høre dere vil prøve igjenHei jenter
Hvordan går det med det dere? Har hatt en liten forums pause. ble litt for mye med alle som ble gravide og takle dette som har skjedd. så da måtte jeg bare vekk, og fokusere på noe annet... men i dag kom tanta, så nå sikter vi på april eller mai14 dager igjen til forhåpentligvis utredningen starter
![]()
kan jo ikke gi opp helt endaHei Bina <3 Så koselig å se deg igjen. Skjønner godt det ble litt mye for deg. Deilig høre dere vil prøve igjen![]()
Da er det deilig å få tanta overståttkan jo ikke gi opp helt enda
Har egentlig bare ventet på tante grusom skulle dukke opp igjen. den kom i dag. 35 dager etter operasjonen.
![]()
håper detDa er det deilig å få tanta overståttMannen er med på å prøve igjen og?
Ja, ikke lenge til utredning heller. Det blir deilig å få overståtthåper detjoda han er vel det. men har ikke snakket så mye om det egentlig. så tar det som det kommer. må uansett igjennom utredning så stresser ikke.
greit å få ting sjekket. nå har jo lutealfasen blitt kortere etter exu og, så da har jeg hvertfall grunn til å få progesteron støtte.Ja, ikke lenge til utredning heller. Det blir deilig å få overstått![]()
Er det ikke det ene så er det det andre. Du får nok spira di tilslutt skal du se <3greit å få ting sjekket. nå har jo lutealfasen blitt kortere etter exu og, så da har jeg hvertfall grunn til å få progesteron støtte.![]()
Så kjekt å se deg igjen! Har vært inne og sneket i dagboken din, men det har ikke vært noen oppdateringer der.Hei jenter
Hvordan går det med det dere? Har hatt en liten forums pause. ble litt for mye med alle som ble gravide og takle dette som har skjedd. så da måtte jeg bare vekk, og fokusere på noe annet... men i dag kom tanta, så nå sikter vi på april eller mai14 dager igjen til forhåpentligvis utredningen starter
![]()