Felles skravle 2015

Ja, og alle disse som har tusen symptomer virker det som så sitter du selv hjemme og ikke merker så mye! Nei, jeg blir stressa :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
Jeg har nesten ingen symtomer selv, så blir litt tressa. Men samtidlig anser jeg meg som heldig som slipper denne kvalmen mange har

Ja, man tror det er noe galt. Men nå prøver jeg bare å tenke på hvor heldig jeg er. Blir nok bedre når vi får se hjerte på ul

❤️Februar 2015❤️

Ja er viktig det å tenke på hvor heldig en er. Så får en bare tenke positivt og håpe det går bra.

For min del, kombier "sommer=ute", planer som fyller dagene, og det faktum at jeg er drittlei denne syklusen, dag 29 uten el. Og da orker jeg ikke skravle så mye.

For min del, kombier "sommer=ute", planer som fyller dagene, og det faktum at jeg er drittlei denne syklusen, dag 29 uten el. Og da orker jeg ikke skravle så mye.
Teite EL! Unødvendig med slike sykluser

❤️Februar 2015❤️

aaaaaaaaahhhhhhtjo!

Fy søren som jeg nyser. Dag etter dag!

ikke forkjøla, så lurer på pollen, men jeg har aldri reagert på gress sånn før, og jeg har jo vokst av meg bjørka, så jeg har ikke brukt medisin på mange år.

Ikke tett, ikke nevneverdig plaget i øyene (utover det psykiske som kommer av at begge ungene har øyebetennelse) litt rennende nese, men mest av alt, nyser og nyser.

ikke forkjøla, så lurer på pollen, men jeg har aldri reagert på gress sånn før, og jeg har jo vokst av meg bjørka, så jeg har ikke brukt medisin på mange år.

Ikke tett, ikke nevneverdig plaget i øyene (utover det psykiske som kommer av at begge ungene har øyebetennelse) litt rennende nese, men mest av alt, nyser og nyser.
Jeg har aldri noensinne hatt noe form for allergi men nå har jeg plutselig begynt å nyse og snufse noe fryktelig! Og rennende øyne. Så det er tydeligvis aldri for sent :p

❤️Februar 2015❤️

Jeg har aldri noensinne hatt noe form for allergi men nå har jeg plutselig begynt å nyse og snufse noe fryktelig! Og rennende øyne. Så det er tydeligvis aldri for sent :p

❤️Februar 2015❤️

Min mann fikk det for 12 år siden, den sommeren vi ble sammen, eller var det året etterpå? Han var godt voksen, men slår ikke mamma, som fikk det da hun fikk astma. Altså sånn ca 1 år før min mann, bare at hun er 25 år eldre enn oss...

Min mann fikk det for 12 år siden, den sommeren vi ble sammen, eller var det året etterpå? Han var godt voksen, men slår ikke mamma, som fikk det da hun fikk astma. Altså sånn ca 1 år før min mann, bare at hun er 25 år eldre enn oss...
Ja, det er veldig rart altså!

❤️Februar 2015❤️

Hm... Der er ihvertfall utrolig mye pollen i luften for tiden. Det ser vi på sjøen og hvor mye som ligger på overflaten. Det der allergigreiene er ikke til å forstå seg på altså. Jeg reagerer i hytt og pinevær jeg...

Jeg har nesten ingen symtomer selv, så blir litt tressa. Men samtidlig anser jeg meg som heldig som slipper denne kvalmen mange har

Ikke stress! Det er veldig vanlig å ikke ha symptomer, og jeg lover deg av hele mitt hjerte - du ønsker deg IKKE ordentlig svangerskapskvalme. Det er fremdeles den verste sykdommen jeg har hatt i hele mitt liv. Og det rareste er at jeg ikke kan snakke om det, fordi det er på en måte ganske få (bare de nærmeste vennene og familien, og noen på jobben) som vet om aborten. Så jeg satt f.eks. plutselig i en samtale med bekjente som diskuterte kvalme ved kreftbehandling, og omgangssyke og jeg holdt jo virkelig på å gå rett inn i samtalen med full guffe om "kvalme ved graviditet", men innså at de da ville spørre: "Jamen, du har da ikke barn?" Og klarte heldigvis å bite meg i tunga fort nok... Så jeg håper det blir barn ut av det neste gang for jeg har MYE å bidra med i samtaler om kvalme og oppkast. :cool:

Men hvor blir det av trekningen?

Jeg må riste de eggstokkene dine. Usj. Orker dere fortsatt å kose dere med aksjeinnlegg da? Håper virkelig virkelig virkelig at tempen din snart stiger. Og blir der.

Og gresset har ifølge pollenvarslinga knapt nok kommet igang her enda.... salix er nesten over.
Det er nok noe som er i lufta det er sikkert, for jeg har også gått og nyst hele dagen. Øynene klør også.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg må riste de eggstokkene dine. Usj. Orker dere fortsatt å kose dere med aksjeinnlegg da? Håper virkelig virkelig virkelig at tempen din snart stiger. Og blir der.

ja, vi elsker jo hverandre, og jeg er gift med en tiltrekkende mann som liker sin kone, så det går det, det er ikke den delen jeg er lei av.

Men min egen kropp.

Ja, og bortkommen henvisning sånn på toppen

Det er nok noe som er i lufta det er sikkert, for jeg har også gått og nyst hele dagen. Øynene klør også.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

spørs hvor du bor, andre steder enn her er en heftig gresspollensesong igang.

Back
Topp