Felles skravle 2015

Det er bare så deilig følelse når du er ferdig :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
Nå fortalte jeg hulerboermannen at du hadde kommet med et godt argument, men da jeg leste det høyt så gikk det ikke min vei. Hulerboermannen begynte å le og sa nok en gang at jeg tydeligvis ikke har noe valg. Føler jeg ikke har stemmerett lenger. :(

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Btw, følelsen etterpå er ikke god. Følelsen er dritsliten med blodsmak i munn og slitene ben og pustevansker. Ingenting godt ved det....

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Jeg skal gå en treningsrunde på 8 km Kl 19. Merker at jeg gruer meg.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Flinke Huleboer! :) Vi har akkurat grillet, det smakte veldig godt! Så hadde vi is til dessert i sola. Tror vi skal på trening senere :)

Hulerboermannen sier at jeg bør og jeg har sagt ja til to av naboene. To fjortiser som pleier å låne hunden og ta med frøkna på lekeplassen.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Hihi *ler* :) Det blir sikkert en deilig tur når dere bare får begynt :D Og tenk så deilig det blir etterpå!

Btw, følelsen etterpå er ikke god. Følelsen er dritsliten med blodsmak i munn og slitene ben og pustevansker. Ingenting godt ved det....

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Leste denne nå! Haha okei ingen god følelse etterpå.. Men du føler deg bedre til sinns? :P Og spira liker når vi beveger på oss :D Jeg vil igrunnen ikke på trening.. Men vet jeg bare må bite tennene sammen og gå. Nå har jeg utsatt det i for mange dager.

Hihi *ler* :) Det blir sikkert en deilig tur når dere bare får begynt :D Og tenk så deilig det blir etterpå!
Jammen jeg føler meg såååå sliten. Blir jo anpusten bare av å stå oppreist og hodet og magen skriker at det vil slappe av. Hvorfor er det ingen som lar meg få slippe??

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Leste denne nå! Haha okei ingen god følelse etterpå.. Men du føler deg bedre til sinns? :P Og spira liker når vi beveger på oss :D Jeg vil igrunnen ikke på trening.. Men vet jeg bare må bite tennene sammen og gå. Nå har jeg utsatt det i for mange dager.
Det er jo sant at spira liker det... Eneste som kan få meg til å gjennomføre dette nå.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Jammen jeg føler meg såååå sliten. Blir jo anpusten bare av å stå oppreist og hodet og magen skriker at det vil slappe av. Hvorfor er det ingen som lar meg få slippe??

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Hehe.. Men hvis du er kjempe sliiiiten og hode og magen sier slapp av, syns jeg du skal høre og lytte på kroppen :) :)

Hehe.. Men hvis du er kjempe sliiiiten og hode og magen sier slapp av, syns jeg du skal høre og lytte på kroppen :) :)
Jeg skal jo på dobbeltime på trening i morgen...

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
:O Oi. Du er så flink. Da kan du faktisk la være å gå i dag. Jeg har ikke trent på 2 uker.

:O Oi. Du er så flink. Da kan du faktisk la være å gå i dag. Jeg har ikke trent på 2 uker.
Han sier jeg må prøve og at jeg kan snu om jeg føler at det ikke funker.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Jeg synes han Huleboermannen din kan ta den turen jeg siden han er så eplekjekk :p

❤️Februar 2015❤️

Jeg synes han Huleboermannen din kan ta den turen jeg siden han er så eplekjekk :p

❤️Februar 2015❤️

Han er generelt sprekere enn meg, så den debatten taper jeg... Det er jo jeg som egentlig vil i form, men helst uten å måtte gjøre noe.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Han er generelt sprekere enn meg, så den debatten taper jeg... Det er jo jeg som egentlig vil i form, men helst uten å måtte gjøre noe.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Men hvis du er sliten i tillegg til å skulle trene i morgen synes jeg nå du kan bestemme selv :)

❤️Februar 2015❤️

Men hvis du er sliten i tillegg til å skulle trene i morgen synes jeg nå du kan bestemme selv :)

❤️Februar 2015❤️

Nå kommer jentene om 9 minutter... Huff! Jeg får vel bare bite tenna sammen da! Stakkars meg..

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Skal begynne å trene igjen så fort sårene er ferdig grodd og navlen ikke drøm og vond lenger.

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Nå kommer jentene om 9 minutter... Huff! Jeg får vel bare bite tenna sammen da! Stakkars meg..

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Sender deg gode tanker hele veien :D Heia heia!!!

❤️Februar 2015❤️

Skal begynne å trene igjen så fort sårene er ferdig grodd og navlen ikke drøm og vond lenger.

<3februar 2011<3
Deilig å trene :)

❤️Februar 2015❤️

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Lykke til :D You can do it!

<3februar 2011<3
Håper sårene gror raskt, og at smertene forsvinner snart <3

Back
Topp