Har en dag som begynte veldig dårlig, men endte opp fantastisk 
Hvordan har dere hatt det i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uffda, men godt den endre braHar en dag som begynte veldig dårlig, men endte opp fantastisk
Huffda? Men veldig bra at det ende braHar en dag som begynte veldig dårlig, men endte opp fantastisk
Uffda, men godt den endre braVil du fortelle? Jeg har hatt en fin avslappende dag
Vært i sola, grilla, rydda og vaska hus
Nå er det snart trening!
Så deiligMinsten våknet opp kl 6, på det tidspunktet hadde jeg sovet 3 timer.
Hun var gretten, jeg var gretten.
Det gjorde eldstemann gretten.
Jeg la meg igjen kl 11:30 og sov til kl 14.
Etter det ble det bare kos.
Var på Plantasjen en tur og kjøpte roser og vannslange.
Stor jubel når ungene så vannsprederen og klærne deres forsvant fort.
Fikk klipt plenen, spiste middag ute.
Har generelt sett bare kost meg etter jeg sov litt
Deilig at det ble en fin dagMinsten våknet opp kl 6, på det tidspunktet hadde jeg sovet 3 timer.
Hun var gretten, jeg var gretten.
Det gjorde eldstemann gretten.
Jeg la meg igjen kl 11:30 og sov til kl 14.
Etter det ble det bare kos.
Var på Plantasjen en tur og kjøpte roser og vannslange.
Stor jubel når ungene så vannsprederen og klærne deres forsvant fort.
Fikk klipt plenen, spiste middag ute.
Har generelt sett bare kost meg etter jeg sov litt
smertene er borte. bare navlen som er øm og rar endaHåper sårene gror raskt, og at smertene forsvinner snart <3
Fin fridag.
Litt høylytt underveis, ettersom eldste har temperament, ikke ulikt sine foreldre, men alt endte vel, og jeg har lagt ungene alene igjen, uten å heve stemma
Under frokosten fortalte vi dem om ferieplanene våre, så de skal få glede seg, men forklarte og viste på kalender at det er lenge til.
De gleder seg, særlig eldste som egetlig forstår hva vi sa...
Vi har vært mye ute i hagen, ungene har lekt og jeg har slappet av for det meste. Vi dro på plantasjen, hvor de ikke hadde jordbærkrukke. Så det må jeg skaffe på jula da, de har, men var jo ikke åpen i dag. Fikk med oss litt annet, dro hjem, grillet, kost oss, badet unger og fått dem i seng. Mannen er som vanlig på trening, og jeg her.
(Denne uken; mandag, kamp, tirsdag se på trening/kamp pga ryggen, onsdag her, torsdag trening. Den goodwill-kontoen hans ble fylt på da han tok kjøkkenet i går, men det tærer kraftig på....)
Vi tittet på drivhus på plantasjen. jeg tror ikke jeg vil ha det derfra, gjerne et kraftigere ett, men fikk ham muligens litt på gli, så nå skal han få linker til de som tåler mer vær, så får vi se...
hatt en fin dag, selv om jeg våknet med dundrende hodeverk som ble verre og verre ut over dagen.Har en dag som begynte veldig dårlig, men endte opp fantastisk
Hørtes koselig ut vennen <3hatt en fin dag, selv om jeg våknet med dundrende hodeverk som ble verre og verre ut over dagen.
Vært i frognerparken , spist is og kost oss. kom hjem slitne alle 3 og sovnet på sofaen![]()
Åh. Så gøy at du har fortalt, og at han gleder seg.
Skulle du ikke ønske deg dugnadsarbeide til å lage skikkelig fundament til et drivhus som ikke kan forsvinne med vinden?
Jeg ØNSKER meg det, men har ikke sagt det til noen. Jeg har forsøkt å forhøre meg om folk vil komme og feire bursagene våre i slutten av juli, eller om de er på ferie, mange svarer ikke engang. Får meg noe dugnad i bursdagsgave av folk som ikke kan sende en sms?
Så deiligHøres ut som en flott dag
![]()
Hvofor er dere vip?Men du Molly, ble du VIP på forumet nå nylig? For du mangler sånn VIP-logo under avataren din.Du har bare VIP-banneret.
Haha.. Tja. Du må vel ønske deg det ordentlig om det skal bli noen sjanse for at du får det hvert fall.
Men dårlig at ingen/få svarer deg.
Hvofor er dere vip?
Så kjedelig her. Er så stille :/
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()