Felles skravle 2015

Hvofor er dere vip?

Medlem over ett år og skrevet 6000 innlegg (fått ramme rundt stjernene). Da kan du søke administrator om å bli VIP (få VIP-banner, VIP-symbol og tilgang til VIP-forumet).

Noen er VIP fordi de sa ja til å teste forumet da det ble lagt om for noen år siden. Testpersonene ble automatisk VIP, uavhengig av hvor lenge de hadde vært medlem av BV og antall innlegg.

Noen er VIP fordi de er tilgangsansvarlige på et forum. Da må man ha VIP tilgang, så da får man det uansett hvor lenge man har vært medlem og antall innlegg.

Medlem over ett år og skrevet 6000 innlegg (fått ramme rundt stjernene). Da kan du søke administrator om å bli VIP (få VIP-banner, VIP-symbol og tilgang til VIP-forumet).

Noen er VIP fordi de sa ja til å teste forumet da det ble lagt om for noen år siden. Testpersonene ble automatisk VIP, uavhengig av hvor lenge de hadde vært medlem av BV og antall innlegg.

Noen er VIP fordi de er tilgangsansvarlige på et forum. Da må man ha VIP tilgang, så da får man det uansett hvor lenge man har vært medlem og antall innlegg.

er det bare 6000???

Jeg har 3*vip-kravet altså??

TittelPoengStjerner

Første møte med forumet | 0 - 4 poeng |
1star-png.125

Andre møte med forumet | 5 - 49 poeng |

Bli kjent med forumet | 50 - 99 poeng |
2star-png.124

Flørter med forumet | 100 - 199 poeng |

Betatt av forumet | 200 - 349 poeng |
3star-png.123

Forelsket i forumet | 350 - 699 poeng |

Glad i forumet | 700 - 1499 poeng |
4star-png.122

Elsker forumet | 1500 - 2999 poeng |

Gift med forumet | 3000 - 5999 poeng |
5star2-png.121

Forumet er livet | 6 000 poeng |
5star-png.120

For å bli en VIP må du ha vært medlem her i minimum 1 år og ha minimum 6000 poeng.

Hvis du har vært medlem i mer enn 1 år og har 6000 poeng eller mer, send en pm til administrator/forumansvarlig for å få tilgang.

En VIP utmerkelse er en "belønning" til aktive brukere. De får et VIP skilt på brukeren sin og tilgang til et eget VIP forum hvor de får være med og påvirke Babyverdens fremtid.

passert 19 jeg...

passert 19 jeg...

Ja. Du har alltid ligget en del tusen foran meg, og siden jeg skravler mye med deg så tar jeg ikke så mye innpå deg...

Nå må jeg logge av! Ha en fin kveld! :)

senga snart her også.

18

Bikker snart 16000 innlegg :P hadde 9000 i februar, hehe og det var før jeg ble med på disse skravle konkurransene :P

18

Bikker snart 16000 innlegg :p hadde 9000 i februar, hehe og det var før jeg ble med på disse skravle konkurransene :p

det skjer noe med disse skravlekonkene, ja

Back
Topp