Felles skravle 2015

Vi sitter ved vannet og slapper av og koser oss :)

Taster på appen :)

Trodde du var på tur, jeg

fra app

Bare i går/natt. Haha.. Var på tur ut av huset når jeg skrev et innlegg og mannen stod og ropte i døra. Det er forresten derfor han ikke er helt i form i dag. ;)

Vi skal reise bort i morgen og kommer hjem søndag formiddag. Nå har vi bare en del avtaler her hjemme, og vi skal jobbe enda mer utvendig på huset. Å eie hus tar virkelig tid.

Og når vi har planer med å ordne noe på huset så får jeg BV-nekt av mannen....

Det er utrolig deilig nå! Har du badet da? :)
Nei, det har jeg ikle enda! Tenker det ikke blir veldig lenge til :) Vi bor jo ved vann så pleier være tidlig ute. Har du? :)

Nei, det har jeg ikle enda! Tenker det ikke blir veldig lenge til :) Vi bor jo ved vann så pleier være tidlig ute. Har du? :)

Ja. Vi gikk ned etter å ha jobbet ute hele dagen her forleden dag. Husker ikke hvilken dag det var. Ble kveldsbad før vi gikk hjem og la oss. Fantastisk deilig. Det er ikke veldig varmt akkurat, men det var ikke kaldt heller, og det var ikke kaldt å komme opp fra vannet! Selv om solen hadde gått ned! Det er sommerfølelsen det, når luften begynner å bli behagelig selv når man er våt. :)

Anbefaler deg å ta et bad. ;)

Jeg tenker vi skal ned å bade når vi har jobbet ute i dag og jeg. Og vi skal kanskje utpå.

Jeg skal egentlig hjelpe mannen, men han er ikke helt i form, så han har lagt seg nedpå litt. Da gikk jeg på BV. :p
Hihi :) Jeg har egentlig vaskedag!! Men jeg må jo bare nyte sola litt mens jeg kan. Få litt farge på den likbleke kroppen :) Men nå har jeg pause fra sola, å skal støvsuge å tørke litt støv. Så ut i sola igjen :)

Jeg har sløvet på terrassen mens ungene lekte i hagen. Deilig.

Det er nemlig helt mulig det. Avbrutt av en tur på trampoline og litt småprat med ungene, men mest slappe av og nesten sove litt

fra app
Å såå deilig :D

Ja. Vi gikk ned etter å ha jobbet ute hele dagen her forleden dag. Husker ikke hvilken dag det var. Ble kveldsbad før vi gikk hjem og la oss. Fantastisk deilig. Det er ikke veldig varmt akkurat, men det var ikke kaldt heller, og det var ikke kaldt å komme opp fra vannet! Selv om solen hadde gått ned! Det er sommerfølelsen det, når luften begynner å bli behagelig selv når man er våt. :)

Jeg tenker vi skal ned å bade når vi har jobbet ute i dag og jeg. Og vi skal kanskje utpå.
Jeg tenker første bad blir pinsehelga hvis det er fint vær :) Da skal vi på båttur.. Da må jeg jo bade.:)

Jeg tenker første bad blir pinsehelga hvis det er fint vær :) Da skal vi på båttur.. Da må jeg jo bade.:)

Hvor skal dere på båttur da? Det er jo ganske store forskjeller på badetemperaturene i landet vårt. :p

Det hørtes helt fantastisk ut :) Der vi bodde før pleide vi alltd å gjøre det på sommeren! Så deilig :) Så flinke dere er som holder på ute :D

Hvor skal dere på båttur da? Det er jo ganske store forskjeller på badetemperaturene i landet vårt. :p
Vi er på båttur på samme sted og lillesøster badet utpå i går og de storkoste seg i vannet og synes det var deilig!

På sørlandet :) Er nok kaldt i vannet, men er bare å hoppe uti! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

På sørlandet :) Er nok kaldt i vannet, men er bare å hoppe uti! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Nydelig profilbilde <3

No skriv æ på trøndersk for no e æ sint. Æ bor med en idiot! Han kjæm hjæm tidlig fra jobb, jo det e grett men ka me å si ifra sånn at æ kunna bynt på middan?!? Neida så det ble t at han satt på middag. Uten å såør ka æ vil ha satt han på LØKBALLJ :'( æ hæli itj nå typa ballj anna enn fiskebolla. Å det veit han jævli godt... Sulten, sint og på gråten no... Blæææ

Back
Topp