Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde du var på tur, jeg
fra app
Vi sitter ved vannet og slapper av og koser oss
Taster på appen![]()
Nei, det har jeg ikle enda! Tenker det ikke blir veldig lenge tilDet er utrolig deilig nå! Har du badet da?![]()
Nei, det har jeg ikle enda! Tenker det ikke blir veldig lenge tilVi bor jo ved vann så pleier være tidlig ute. Har du?
Taster på appen![]()
HihiJeg skal egentlig hjelpe mannen, men han er ikke helt i form, så han har lagt seg nedpå litt. Da gikk jeg på BV.![]()
Å såå deiligJeg har sløvet på terrassen mens ungene lekte i hagen. Deilig.
Det er nemlig helt mulig det. Avbrutt av en tur på trampoline og litt småprat med ungene, men mest slappe av og nesten sove litt
fra app
Jeg tenker første bad blir pinsehelga hvis det er fint værJa. Vi gikk ned etter å ha jobbet ute hele dagen her forleden dag. Husker ikke hvilken dag det var. Ble kveldsbad før vi gikk hjem og la oss. Fantastisk deilig. Det er ikke veldig varmt akkurat, men det var ikke kaldt heller, og det var ikke kaldt å komme opp fra vannet! Selv om solen hadde gått ned! Det er sommerfølelsen det, når luften begynner å bli behagelig selv når man er våt.
Anbefaler deg å ta et bad.
Jeg tenker vi skal ned å bade når vi har jobbet ute i dag og jeg. Og vi skal kanskje utpå.
Jeg tenker første bad blir pinsehelga hvis det er fint værDa skal vi på båttur.. Da må jeg jo bade.
![]()
Det hørtes helt fantastisk utJa. Vi gikk ned etter å ha jobbet ute hele dagen her forleden dag. Husker ikke hvilken dag det var. Ble kveldsbad før vi gikk hjem og la oss. Fantastisk deilig. Det er ikke veldig varmt akkurat, men det var ikke kaldt heller, og det var ikke kaldt å komme opp fra vannet! Selv om solen hadde gått ned! Det er sommerfølelsen det, når luften begynner å bli behagelig selv når man er våt.
Anbefaler deg å ta et bad.
Jeg tenker vi skal ned å bade når vi har jobbet ute i dag og jeg. Og vi skal kanskje utpå.
Vi er på båttur på samme sted og lillesøster badet utpå i går og de storkoste seg i vannet og synes det var deilig!Hvor skal dere på båttur da? Det er jo ganske store forskjeller på badetemperaturene i landet vårt.![]()
På sørlandetHvor skal dere på båttur da? Det er jo ganske store forskjeller på badetemperaturene i landet vårt.![]()
Nydelig profilbilde <3På sørlandetEr nok kaldt i vannet, men er bare å hoppe uti!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Takk <3 Lille spira vår <3Nydelig profilbilde <3
Ikke dumt, egentlig. Men jeg savner degOg når vi har planer med å ordne noe på huset så får jeg BV-nekt av mannen....
Naboen i sameiet ved siden av solgte på mandag for 250 000 over takst!Masse lykke til.
Det er et flott område med kort vei til barneskole, videregående, alt av butikker, og og skogen, så går nok fort
Trivelig reklameDenne reklamen er det som popper opp hos meg hele tiden på dataen..Vis vedlegget 63306