Felles skravle 2015

Enig! Alt som ser så romatisk og sexy ut på film, er ganske annerledes i virkeligheten!

Filmtriks.... alle disse "på stranda"-filmee, de får jo aldri sand noe sted heller...

når vi først snakker film.... FØDSLER på film er laaaaaaaaaaaaagt fra virkeligheten de...

når vi først snakker film.... FØDSLER på film er laaaaaaaaaaaaagt fra virkeligheten de...
Og særlig amerikanske filmer! Der er de stivsminket og puster litte granne 1, 2, 3 press, og vips er ungen ute.

Eller når jeg tenker meg om... Jeg så noen episoder av Fødestuen USA, og da satt alle damene i en sykeseng/stol og var bedøvet fra livet og ned. De fikk beskjed fra jordmor om når de hadde rier, og en del av disse damene virket ganske upåvirket.

Mannen er ferdig i badet, han dusjer.

En mer fristende mann ut av badet enn inn på det, tenker jeg.

Og leggetid. Sovetid, aksjer fikk vi inn i går.

Eller når jeg tenker meg om... Jeg så noen episoder av Fødestuen USA, og da satt alle damene i en sykeseng/stol og var bedøvet fra livet og ned. De fikk beskjed fra jordmor om når de hadde rier, og en del av disse damene virket ganske upåvirket.

Ja, det er vel noe med det også. De føder jo helt surrealistisk der, så det er kanskje nesten som på film.

Mannen er ferdig i badet, han dusjer.

En mer fristende mann ut av badet enn inn på det, tenker jeg.

Og leggetid. Sovetid, aksjer fikk vi inn i går.
Han får få en liten pause i kveld da, så blir det heller storinnryk i morgen :P God natt da!

Vet ikke hva den heter. Men handler om en familiefar som voldtar og dreper prostituerte. :/
?? Hørtes ikke ut som en koselig film!

Back
Topp