Jeg heier og8 dpo
Taster på appen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg heier og8 dpo
Taster på appen![]()
Felles badekar? Aksjeinnlegg?
Spennende. Når svir du første test?8 dpo
Taster på appen![]()
Ikke mannen heller. Kan ikke skjønne det![]()
Det er det.
Ikke noe galt med dere andre heller, jeg har bare savnet lykkeliten!
Ja. Anbefales ikke neinei, nei.
Mannen har spilt fotballkamp. Han er stiv og støl og vond. Han legger seg i badekaret for å hjelpe musklene sine. Jeg holder meg på stua. Dette badekaret er dessuten ikke så stort som det jeg fødte vår datter i.
(prøvd noen gang? I vann? Abefaler ikke)
Hallo, følger du ikke med i dagbok?Spennende. Når svir du første test?
nei, nei.
Mannen har spilt fotballkamp. Han er stiv og støl og vond. Han legger seg i badekaret for å hjelpe musklene sine. Jeg holder meg på stua. Dette badekaret er dessuten ikke så stort som det jeg fødte vår datter i.
(prøvd noen gang? I vann? Abefaler ikke)
Ja. Anbefales ikke nei![]()
Jeg har hvitløk i nesten altLiker ikke hvitløk jeg...
Jeg trodde jeg hadde sånn oppdatering :O Jeg har fått det tidligere. Skal inn å snoke nåHallo, følger du ikke med i dagbok?Hihi
Taster på appen![]()
Helt enig. Heller dusj enn badDusj funker, badekar ikke.
Ikke vår dusj forresten, der faller dørene ut som det er, med bare en inni...
Nei, mente egentlig første badekar deretter aksjeinnlegg. Kan være ganske koselig med et felles bad først.Svømmerne får vel en utfordring i badekaret ja.
Du må få sånn oppblåsbart på stuegulvet du da? Til Bonusen?
NammJeg har hvitløk i nesten alt![]()
Det skjønner jeg! Jeg har atter en gang, for n'te gang i dag, vært og sett på testen din. Når jeg vipper skjermen bakover ser det veldig lovende ut, altså!Jeg sitter på jobb og er på symptomjakt
Taster på appen![]()
Hihi, er ikke bare bare å skulle følge med på alleJeg trodde jeg hadde sånn oppdatering :O Jeg har fått det tidligere. Skal inn å snoke nå![]()
God bedringSliter så med hodepine i går og i dag, fryktelig tungt på jobb i kveld hvertfall
Taster på appen![]()
Tro meg, jeg ser på den hele tiden selv og blir mer og mer optimistisk altså! Time will showDet skjønner jeg! Jeg har atter en gang, for n'te gang i dag, vært og sett på testen din. Når jeg vipper skjermen bakover ser det veldig lovende ut, altså!
Du må få sånn oppblåsbart på stuegulvet du da? Til Bonusen?