Felles skravle 2015

Felles badekar? Aksjeinnlegg?

nei, nei.
Mannen har spilt fotballkamp. Han er stiv og støl og vond. Han legger seg i badekaret for å hjelpe musklene sine. Jeg holder meg på stua. Dette badekaret er dessuten ikke så stort som det jeg fødte vår datter i.

(prøvd noen gang? I vann? Abefaler ikke)

Det er det.

Ikke noe galt med dere andre heller, jeg har bare savnet lykkeliten!

Nei, ikke noe galt med dere andre. Hehe.. Savnet deg og.

nei, nei.
Mannen har spilt fotballkamp. Han er stiv og støl og vond. Han legger seg i badekaret for å hjelpe musklene sine. Jeg holder meg på stua. Dette badekaret er dessuten ikke så stort som det jeg fødte vår datter i.

Ja. Anbefales ikke nei :P

nei, nei.

Nei, mente egentlig første badekar deretter aksjeinnlegg. Kan være ganske koselig med et felles bad først. :p Svømmerne får vel en utfordring i badekaret ja.

Du må få sånn oppblåsbart på stuegulvet du da? Til Bonusen?

Hallo, følger du ikke med i dagbok? :eek: Hihi

Taster på appen :)
Jeg trodde jeg hadde sånn oppdatering :O Jeg har fått det tidligere. Skal inn å snoke nå :D:D

Dusj funker, badekar ikke.

Ikke vår dusj forresten, der faller dørene ut som det er, med bare en inni...
Helt enig. Heller dusj enn bad :) Det vil si aldri i badekaret igjen.. haha

Nei, mente egentlig første badekar deretter aksjeinnlegg. Kan være ganske koselig med et felles bad først. :p Svømmerne får vel en utfordring i badekaret ja.

Koselilg med bad sammen, men ikke med sånn mann. Han har vondt over alt...

Jeg sitter på jobb og er på symptomjakt :p

Det skjønner jeg! Jeg har atter en gang, for n'te gang i dag, vært og sett på testen din. Når jeg vipper skjermen bakover ser det veldig lovende ut, altså!

Jeg trodde jeg hadde sånn oppdatering :O Jeg har fått det tidligere. Skal inn å snoke nå :D:D
Hihi, er ikke bare bare å skulle følge med på alle :p

Det skjønner jeg! Jeg har atter en gang, for n'te gang i dag, vært og sett på testen din. Når jeg vipper skjermen bakover ser det veldig lovende ut, altså!
Tro meg, jeg ser på den hele tiden selv og blir mer og mer optimistisk altså! Time will show :)

Det går antakelig å føde i dette også, men det er trangt RUNDT det, oppi er greit nok. Oppblåsbart, eller pusse opp badet og endre på rommet, slik planen uansett er?

Back
Topp