Felles skravle 2015

Det hørtes også veldig godt ut :D Oppskrift??
Ca 1 kg lyr, egg, litt potetmel, løk og paprik most med foodprosessor. Smak til med salt, pepper og persille. Jeg har ingen eksakt oppskrift. Så jeg smakte til og stekte i noen omganger før jeg var fornøyd.
Mulig jeg har glemt noe, men kommer ikke på at der var mer i.

Blir kvalm av alt jeg spiser jeg:/ har ikke klart å spise siden positiv test. Nå pga smertestillende ...
:( <3 *trøstepå* håper du blir i bedre form fort.

Trøtt ikveld og. Var ikke ferdig på jobb før halv 5 idag, så en time kjøring før jeg var hjemme. SLITEN, så har jo hele dagen bare forsvunnet.

Så, da sover de små

Sliter så med hodepine i går og i dag, fryktelig tungt på jobb i kveld hvertfall :(

Taster på appen :)

WOW så deilig å være i mål!! Jeg må prøve å klare 1500 innen i kveld :D Men det spørs når jeg kommer hjem. Skal til ei venninne i 8 tiden, å planlegge litt, men tror ikke det tar lengre tid enn til kl.21.

Jeg var i fin rute til å være i mål til onsdag. Det var det som var planen min, for vi har så veldig mye på programmet, og særlig Kr. Himmelfart. Så det er høyst usikkert hva det blir med BV denne helgen. Derfor skulle jeg være i mål på onsdag.

At jeg kom i mål allerede nå var bare en skravlebonus med Sara. Det var ikke for å få nok innlegg, bare fordi det var veldig hyggelig. :)

Tok av litt på butiken ista. Kjøpte meg Smash, godt og blandet, jordbær, biola bringebær, sjokomelk, sjokoladeis, chewits, pærer pg kiwi.
Fikk også handlet 2 pk med Crinone.
Nå koser jeg meg med dette

Bare pass på mengden lakris da, siden du er gravid. :) ;) I tilfelle du er veldig glad i lakris. :p

http://www.nrk.no/livsstil/advarer-gravide-mot-lakris-1.6806116

http://www.nidar.no/Ernaering-og-helse/Lakris-for-spesielle-grupper - her har Nidar laget oversikt over hvor mye du kan spise i snitt per uke ved graviditet (ikke per dag i den tabellen altså). Sikkert lurt å ikke ta hele dosen på én dag uansett da. :)

Jeg var i fin rute til å være i mål til onsdag. Det var det som var planen min, for vi har så veldig mye på programmet, og særlig Kr. Himmelfart. Så det er høyst usikkert hva det blir med BV denne helgen. Derfor skulle jeg være i mål på onsdag.

At jeg kom i mål allerede nå var bare en skravlebonus med Sara. Det var ikke for å få nok innlegg, bare fordi det var veldig hyggelig. :)
Koselig å skravle selv om en har kommet i mål også :D Jeg vil være i rute før helgen kjenner jeg! Har også en del på programmet :P

Hva gjør dere i kveld da damer? Er alle borte nå?:P

Det var superhyggelig, rett og slett

Back
Topp