Molly
Med lille spira i magen <3
Haha veldigEnig! Alt som ser så romatisk og sexy ut på film, er ganske annerledes i virkeligheten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha veldigEnig! Alt som ser så romatisk og sexy ut på film, er ganske annerledes i virkeligheten!
svett, sliten mann etter kamp.Hihi.. Nei, vondter er liksom ikke så veldig turn-on.
Badekar, dusj, seng, jeg tar alt
Taster på appen![]()
Lite badekar gir bare blåmerker på knærne. Dessuten, det er jo bare beregnet til ett, disse vanlige badekarene man har hjemme.
Men det er ikke badekaret som er problemet.. Men i vann.. Ikke så deilig syns jeg![]()
Enig! Alt som ser så romatisk og sexy ut på film, er ganske annerledes i virkeligheten!
Rart med det altsåFilmtriks.... alle disse "på stranda"-filmee, de får jo aldri sand noe sted heller...
Hihi enig der.. Bad og kontor går også fint!liker ikke badekar. Seng, sofa, dusj, stuegulv, ok.
Rart med det altså![]()
Hihi enig der.. Bad og kontor går også fint!
Og særlig amerikanske filmer! Der er de stivsminket og puster litte granne 1, 2, 3 press, og vips er ungen ute.når vi først snakker film.... FØDSLER på film er laaaaaaaaaaaaagt fra virkeligheten de...
Og særlig amerikanske filmer! Der er de stivsminket og puster litte granne 1, 2, 3 press, og vips er ungen ute.
Eller når jeg tenker meg om... Jeg så noen episoder av Fødestuen USA, og da satt alle damene i en sykeseng/stol og var bedøvet fra livet og ned. De fikk beskjed fra jordmor om når de hadde rier, og en del av disse damene virket ganske upåvirket.når vi først snakker film.... FØDSLER på film er laaaaaaaaaaaaagt fra virkeligheten de...
Eller når jeg tenker meg om... Jeg så noen episoder av Fødestuen USA, og da satt alle damene i en sykeseng/stol og var bedøvet fra livet og ned. De fikk beskjed fra jordmor om når de hadde rier, og en del av disse damene virket ganske upåvirket.
Vet ikke hva den heter. Men handler om en familiefar som voldtar og dreper prostituerte. :/Hvilken film da?![]()
Han får få en liten pause i kveld da, så blir det heller storinnryk i morgenMannen er ferdig i badet, han dusjer.
En mer fristende mann ut av badet enn inn på det, tenker jeg.
Og leggetid. Sovetid, aksjer fikk vi inn i går.
?? Hørtes ikke ut som en koselig film!Vet ikke hva den heter. Men handler om en familiefar som voldtar og dreper prostituerte. :/