Felles skravle 2015

Må lufte hunden. Deretter leggetid, tipper jeg.

Jeg skal på tidligvakt i morgen men finnes ikke trøtt når jeg er ferdg 22.00 da må jeg slappe av litt på sofaen :)

Taster på appen :)

Noen som fortsatt er her?
Jeg er her et par minutter til. Ligger i sengen, med pcen (!) Mannen er ikke hjemme, så da går sånt an.

God morgen
En god natts søvn hjalp visst ikke, får putte i meg litt paracet og håpe det hjelper

God morgen :D

God morgen
En god natts søvn hjalp visst ikke, får putte i meg litt paracet og håpe det hjelper
Uffda :( SÅ kjedelig med hodeverk.. Håper det gir seg ila dagen. Husk å drikk mye vann :)

God morgen, er trøtt enda. Også er det kjempefint vær ute.. Må prøve å komme meg ut i løpet av dagen. Ha en fin dag alle sammen :)

God morgen, er trøtt enda. Også er det kjempefint vær ute.. Må prøve å komme meg ut i løpet av dagen. Ha en fin dag alle sammen :)
Så deilig med fint vær :D Hvordan går det å være hjemme? Kjeder du deg, eller trives du ?:D

Last edited:
Takk❤ Det må den ellers tror jeg det blir en kort jobbdag.
Vann drikker jeg plenty av heldigvis:)
Det er godt! Er så vanskelig å fungere når en har vondt i hode!

Så deilig med fint vær :D Hvordan går det å være hjemme? Kjeder du deg, eller trives du ?:D
Joda det går jo :p litt kjedelig innimellom men da har jeg husarbeid som må taes, så har noe å holde på med om jeg vil :p hvordan går det med lesingen og eksamen? Eller var du ferdig med det? :)

Veldig klar for å havne på mars kjenner jeg :) håper mage følelsen stemmer :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :o

God formiddag :) Nå har jeg lunsj og like trøtt enda :p

Taster på appen :)

Joda det går jo :p litt kjedelig innimellom men da har jeg husarbeid som må taes, så har noe å holde på med om jeg vil :p hvordan går det med lesingen og eksamen? Eller var du ferdig med det? :)
Det er bra :D Ja er jo alltid noe å gjøre. Ferdig med eksamen :D Så nå er det bare jobb jobb jobb :D

Back
Topp