Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er her et par minutter til. Ligger i sengen, med pcen (!) Mannen er ikke hjemme, så da går sånt an.Noen som fortsatt er her?
UffdaGod morgen
En god natts søvn hjalp visst ikke, får putte i meg litt paracet og håpe det hjelper
OffGod morgen
En god natts søvn hjalp visst ikke, får putte i meg litt paracet og håpe det hjelper
Så deilig med fint værGod morgen, er trøtt enda. Også er det kjempefint vær ute.. Må prøve å komme meg ut i løpet av dagen. Ha en fin dag alle sammen![]()
Takk❤ Det må den ellers tror jeg det blir en kort jobbdag.UffdaSÅ kjedelig med hodeverk.. Håper det gir seg ila dagen. Husk å drikk mye vann
![]()
TakkOffgod bedring! Håper du blir bra fort
Det er godt! Er så vanskelig å fungere når en har vondt i hode!Takk❤ Det må den ellers tror jeg det blir en kort jobbdag.
Vann drikker jeg plenty av heldigvis![]()
Joda det går joSå deilig med fint værHvordan går det å være hjemme? Kjeder du deg, eller trives du ?
![]()
Det er det helt klartDet er godt! Er så vanskelig å fungere når en har vondt i hode!
Det er braJoda det går jolitt kjedelig innimellom men da har jeg husarbeid som må taes, så har noe å holde på med om jeg vil
hvordan går det med lesingen og eksamen? Eller var du ferdig med det?
![]()
Det er bra. Når begynner du å teste?Da her jeg tester for en laaaaaaaaaaang tid fremover![]()