Slapper avHva gjør dere i kveld da damer? Er alle borte nå?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slapper avHva gjør dere i kveld da damer? Er alle borte nå?![]()
Mmm veldig godtÅh, hvitløksbrød er jo såå godt...
Tro meg, jeg ser på den hele tiden selv og blir mer og mer optimistisk altså! Time will show
Taster på appen![]()
Koselilg med bad sammen, men ikke med sånn mann. Han har vondt over alt...
Sååå spennendeTro meg, jeg ser på den hele tiden selv og blir mer og mer optimistisk altså! Time will show
Taster på appen![]()
Sånt vil vi ikke ha! Vil legge meg jeg også, men må bare gjøre ferdig litt arbeid.Jeg har tatt med hodepinen og krabbet til sengs. Håper den er borte i morgen tidlig
God bedring!Jeg har tatt med hodepinen og krabbet til sengs. Håper den er borte i morgen tidlig
Hahahahaha! Ikke kresen duBadekar, dusj, seng, jeg tar alt
Taster på appen![]()
Ikke særlig kravstor, duBadekar, dusj, seng, jeg tar alt
Taster på appen![]()
Var noen som nevnte det inne her så måtte sjekke det utBare pass på mengden lakris da, siden du er gravid.![]()
I tilfelle du er veldig glad i lakris.
http://www.nrk.no/livsstil/advarer-gravide-mot-lakris-1.6806116
http://www.nidar.no/Ernaering-og-helse/Lakris-for-spesielle-grupper - her har Nidar laget oversikt over hvor mye du kan spise i snitt per uke ved graviditet (ikke per dag i den tabellen altså). Sikkert lurt å ikke ta hele dosen på én dag uansett da.![]()
Hmm jeg liker å gjøre det på kvelden, for da kan jeg sove lengre. Men nå har jeg egentlig funnet ut at det er lurere på morningen.. Ettersom håret står rett ut om jeg dusjer på kvelden.. Og da må jeg bruke ekstra lang tid på morningen på å rette (stelle) håretSånt vil vi ikke ha! Vil legge meg jeg også, men må bare gjøre ferdig litt arbeid.
Må egentlig dusje, så det store dilemmaet er, i kveld eller i morgen?
Takk❤God bedring!
Jeg er veldig glad i å sove lenge, men å sove med vått hår gir liksom like mye jobb på morgenen uansett. Tror det blir i morgen tidlig. Etter at jeg klippet meg kort, går det veldig fort å dusje. Trenger ikke å bøste ut floker og tørke håret før jeg gårHmm jeg liker å gjøre det på kvelden, for da kan jeg sove lengre. Men nå har jeg egentlig funnet ut at det er lurere på morningen.. Ettersom håret står rett ut om jeg dusjer på kvelden.. Og da må jeg bruke ekstra lang tid på morningen på å rette (stelle) håret![]()
Lurt valgJeg er veldig glad i å sove lenge, men å sove med vått hår gir liksom like mye jobb på morgenen uansett. Tror det blir i morgen tidlig. Etter at jeg klippet meg kort, går det veldig fort å dusje. Trenger ikke å bøste ut floker og tørke håret før jeg går![]()
Lite badekar gir bare blåmerker på knærne. Dessuten, det er jo bare beregnet til ett, disse vanlige badekarene man har hjemme.Altså, vil jeg først ha mannen så må man ta det mest tilgjenligemen enig i at badekar blir kronglete. Foreldrene mine hadde stort boblebadekar! Det var koselig
Taster på appen![]()
Men det er ikke badekaret som er problemet.. Men i vann.. Ikke så deilig syns jegLite badekar gir bare blåmerker på knærne. Dessuten, det er jo bare beregnet til ett, disse vanlige badekarene man har hjemme.
Enig! Alt som ser så romatisk og sexy ut på film, er ganske annerledes i virkeligheten!Men det er ikke badekaret som er problemet.. Men i vann.. Ikke så deilig syns jeg![]()