Felles skravle 2015

Koselilg med bad sammen, men ikke med sånn mann. Han har vondt over alt...

Hihi.. Nei, vondter er liksom ikke så veldig turn-on.

Badekar, dusj, seng, jeg tar alt :p

Taster på appen :)

Jeg har tatt med hodepinen og krabbet til sengs. Håper den er borte i morgen tidlig
Sånt vil vi ikke ha! Vil legge meg jeg også, men må bare gjøre ferdig litt arbeid.

Må egentlig dusje, så det store dilemmaet er, i kveld eller i morgen?

Bare pass på mengden lakris da, siden du er gravid. :) ;) I tilfelle du er veldig glad i lakris. :p

http://www.nrk.no/livsstil/advarer-gravide-mot-lakris-1.6806116

http://www.nidar.no/Ernaering-og-helse/Lakris-for-spesielle-grupper - her har Nidar laget oversikt over hvor mye du kan spise i snitt per uke ved graviditet (ikke per dag i den tabellen altså). Sikkert lurt å ikke ta hele dosen på én dag uansett da. :)
Var noen som nevnte det inne her så måtte sjekke det ut:p for jeg elsker lakris. jeg spiser ikke så mye om gangen, 5-10 biter pr dag. :)

Sånt vil vi ikke ha! Vil legge meg jeg også, men må bare gjøre ferdig litt arbeid.

Må egentlig dusje, så det store dilemmaet er, i kveld eller i morgen?
Hmm jeg liker å gjøre det på kvelden, for da kan jeg sove lengre. Men nå har jeg egentlig funnet ut at det er lurere på morningen.. Ettersom håret står rett ut om jeg dusjer på kvelden.. Og da må jeg bruke ekstra lang tid på morningen på å rette (stelle) håret :P

Altså, vil jeg først ha mannen så må man ta det mest tilgjenlige ;) men enig i at badekar blir kronglete. Foreldrene mine hadde stort boblebadekar! Det var koselig

Hmm jeg liker å gjøre det på kvelden, for da kan jeg sove lengre. Men nå har jeg egentlig funnet ut at det er lurere på morningen.. Ettersom håret står rett ut om jeg dusjer på kvelden.. Og da må jeg bruke ekstra lang tid på morningen på å rette (stelle) håret :p
Jeg er veldig glad i å sove lenge, men å sove med vått hår gir liksom like mye jobb på morgenen uansett. Tror det blir i morgen tidlig. Etter at jeg klippet meg kort, går det veldig fort å dusje. Trenger ikke å bøste ut floker og tørke håret før jeg går:)

Jeg er veldig glad i å sove lenge, men å sove med vått hår gir liksom like mye jobb på morgenen uansett. Tror det blir i morgen tidlig. Etter at jeg klippet meg kort, går det veldig fort å dusje. Trenger ikke å bøste ut floker og tørke håret før jeg går:)
Lurt valg :D

Altså, vil jeg først ha mannen så må man ta det mest tilgjenlige ;) men enig i at badekar blir kronglete. Foreldrene mine hadde stort boblebadekar! Det var koselig

Lite badekar gir bare blåmerker på knærne. Dessuten, det er jo bare beregnet til ett, disse vanlige badekarene man har hjemme.

Lite badekar gir bare blåmerker på knærne. Dessuten, det er jo bare beregnet til ett, disse vanlige badekarene man har hjemme.
Men det er ikke badekaret som er problemet.. Men i vann.. Ikke så deilig syns jeg :P

Men det er ikke badekaret som er problemet.. Men i vann.. Ikke så deilig syns jeg :p
Enig! Alt som ser så romatisk og sexy ut på film, er ganske annerledes i virkeligheten!

Back
Topp