Pulver eller plater. Lett som bare detJa? Det er jo bare å blande gelatinpulver i hva som helst flytende?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pulver eller plater. Lett som bare detJa? Det er jo bare å blande gelatinpulver i hva som helst flytende?![]()
Tenkte mer med bringebær f.eks som en koker opp sammen med vann og siler og blander gelantin inn i?! Jeg har aldri prøvd...Ja? Det er jo bare å blande gelatinpulver i hva som helst flytende?![]()
Det MÅ duDet gjør jeg også en hel del av for tiden![]()
Husker ikle om jeg har sagt det men Gratulerer
Vet ikke om en får så mye smak i kun bringebær.. men evnt bringebær og fun saftTenkte mer med bringebær f.eks som en koker opp sammen med vann og siler og blander gelantin inn i?! Jeg har aldri prøvd...
Det er DERFOR jeg ikke orker lage gele fra grunne. Jeg og gelatin er ikke bestevenner.
Haha. Sånn har jeg ikke tenkt på endaFebruar er bra! Den eneste bekymringen ang mnd er det at jeg ikke har noen vinterjakker som rommer både meg og magenMen, det ordner seg
![]()
Kanskje ikke. Hørte bare om noen som hadde prøvd. Å kunne tenkte meg å prøvd...Vet ikke om en får så mye smak i kun bringebær.. men evnt bringebær og fun saft![]()
Det husker ikke jeg heller, men takk like velHusker ikle om jeg har sagt det men Gratulerer![]()
Om du bruker gelatinpulver i stedet for gelatinplater så er det veldig lett.![]()
Kos dere...Nå kom mannen innSå nå skal vi se på serie!
Ha en fin kveld da!Nei da legger jeg ifra meg tlf litt![]()
Tror jeg må gjøre det jeg og...Nei da legger jeg ifra meg tlf litt![]()
Jeg tror du da må koke bringebærsaft, for kun vann og bringebær blir veldig smakløst.Kanskje ikke. Hørte bare om noen som hadde prøvd. Å kunne tenkte meg å prøvd...
Kanskje ikke. Hørte bare om noen som hadde prøvd. Å kunne tenkte meg å prøvd...