Jeg tar det mest med ro. Med må ha rene klær . Her er det ikke så mye som en ren sokk igjen snart :/pass på deg selv nå. Ikke styr så mye om du ikke orker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tar det mest med ro. Med må ha rene klær . Her er det ikke så mye som en ren sokk igjen snart :/pass på deg selv nå. Ikke styr så mye om du ikke orker.
Takk <3God bedring
fra app
<3 går det bra med magefrøet?God bedring![]()
Kjenner til den følelsenJeg tar det mest med ro. Med må ha rene klær . Her er det ikke så mye som en ren sokk igjen snart :/
<3 Så vidt jeg vet<3 går det bra med magefrøet?
Får ikke håpe det...Bivirkninger får jeg alltid. Men håper ikke det er så mange dagene til jeg MÅ ta det
Taco til frokost var ikke feil![]()
Herlig med en rolig dag da, ihvertfall når en har vært på farten dagen før![]()
Taco til frokost var ikke feil![]()
Jeg vil også ha det! Går og lager...Det har jeg ikke prøvd.
Her var det egg, bacon og sopp
Jeg vil også ha det! Går og lager...
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Det har jeg ikke prøvd.
Her var det egg, bacon og sopp
Du spiser egg og bacon, han bare litt mer bacon..egg og bacon..... vi HAR jo det i kjøleskapet. savner
(vi er "avvent" etter tre år med en som ikke tåler egg. Før hadde vi det minst to ganger i mnd tenker jeg. Han tåler nå egg i mat, tror vi, men egg og bacon.....)
Du spiser egg og bacon, han bare litt mer bacon..
Noen her som er kreative?
Jeg skal bake kake til sommeravslutningen på skolen til gutten, men er tom for ideer hvordan jeg skal pynte den.
Noen forslag?
Hva slags kake? rund eller langpanne? sjokolade, bløtkake, gulrotkake, er det noen føringer her?