Hadde det ikke vært greit hadde jeg ikke postet det.Dette må bli tilbehøret neste gang vi skal ha and! Håper det går greit at jeg har kopiert oppskriften din over i notatene på mobilen
Fra mobil.
Selvfølgelig kan du gjøre det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde det ikke vært greit hadde jeg ikke postet det.Dette må bli tilbehøret neste gang vi skal ha and! Håper det går greit at jeg har kopiert oppskriften din over i notatene på mobilen
Fra mobil.
God morgen.god morgen
Planer for dagen?
I will;-)Du får nyte en rolig dag Babyønske.
Poden får besøk av en klassekompis, mannen skal jobbe, jeg tar turen på glassverket.
Viktig å se formen an ja. Håper formen din er stigende ihvertfall.God morgen. Har planer om å få vasket noen maskiner med klær i dag. Får se hva jeg orker.
Den begynner å komme seg. Men fortsatt vont,og blir så kvalm av smertestillende så jeg får jo ikke i meg mat. Så da blir jeg svimmel og uvel.. skal være noe hele tiden...:/Viktig å se formen an ja. Håper formen din er stigende ihvertfall.
god morgen
Planer for dagen?
God bedringDen begynner å komme seg. Men fortsatt vont,og blir så kvalm av smertestillende så jeg får jo ikke i meg mat. Så da blir jeg svimmel og uvel.. skal være noe hele tiden...:/
Huff, håper det kommer seg snart da. Slitsomt at en skal bli dårlig av å ta smertestillende da.Den begynner å komme seg. Men fortsatt vont,og blir så kvalm av smertestillende så jeg får jo ikke i meg mat. Så da blir jeg svimmel og uvel.. skal være noe hele tiden...:/
Herlig med en rolig dag da, ihvertfall når en har vært på farten dagen førGod morgen. Jeg tenker rolig dag i dag, ja. Sent i seng i går, siden vi feiret min mor
fra app
Hadeland glassverk:I will;-)
Glassverket?
pass på deg selv nå. Ikke styr så mye om du ikke orker.God morgen. Har planer om å få vasket noen maskiner med klær i dag. Får se hva jeg orker.
Det blir nok deilig med en rolig dag ja.God morgen. Jeg tenker rolig dag i dag, ja. Sent i seng i går, siden vi feiret min mor
fra app
God bedringDen begynner å komme seg. Men fortsatt vont,og blir så kvalm av smertestillende så jeg får jo ikke i meg mat. Så da blir jeg svimmel og uvel.. skal være noe hele tiden...:/
Aha. Var det jeg trodde, men var litt usikker. Gøy da=)Hadeland glassverk:
Bivirkninger får jeg alltid. Men håper ikke det er så mange dagene til jeg MÅ ta detHuff, håper det kommer seg snart da. Slitsomt at en skal bli dårlig av å ta smertestillende da.
Det skal jo alltid være noe.