Felles skravle 2015

Hbordan går det med deg om dagen da? :)

Taster på appen :)

Hbordan går det med deg om dagen da? :)

Taster på appen :)
Som i meg?
Jo altså. Har vært mye styr på jobb den siste uken, så helgen var rimelig etterlengtet.
Ellers så er jeg trøtt som fy:)
Med deg da? Var innom å sneik i dagboka di. Å gleder meg til å følge med i testingen fremover. Håper så at spira sitter nå:)

Som i meg?
Jo altså. Har vært mye styr på jobb den siste uken, så helgen var rimelig etterlengtet.
Ellers så er jeg trøtt som fy:)
Med deg da? Var innom å sneik i dagboka di. Å gleder meg til å følge med i testingen fremover. Håper så at spira sitter nå:)
Ja, deg, hihi :) Da er det deilig med helg :) Er ikke barebare å være nygravid og jobbe alltid altså. Trøttheten kommer å tar deg når som helst. Så koselig at du sniker innom :D Håper virkelig å få positive tester nå :) Vil være gravid igjen :) Men ellers går det bare bra, mye jobbing mend et er bare deilig :)

Ja, deg, hihi :) Da er det deilig med helg :) Er ikke barebare å være nygravid og jobbe alltid altså. Trøttheten kommer å tar deg når som helst. Så koselig at du sniker innom :D Håper virkelig å få positive tester nå :) Vil være gravid igjen :) Men ellers går det bare bra, mye jobbing mend et er bare deilig :)
Hehe. Ja veldig deilig. Bare synd helgene er så korte... Ja, er rart hvor trøtt en kan bli.
Håper virkelig at testene dine blir positive ja:) Er vel greit å jobbe før en blir gravid og:)

Hehe. Ja veldig deilig. Bare synd helgene er så korte... Ja, er rart hvor trøtt en kan bli.
Håper virkelig at testene dine blir positive ja:) Er vel greit å jobbe før en blir gravid og:)
Ja, jeg synes det er deilig å ha litt mer å gå på når den lille spira velger å feste seg, vet jo aldri hvordan formen blir :)

Har hatt en lett blødning og mye smerter de siste dagene. Så akkurat nå har d vært mye rundt d... Men håper d går fint. Skal se om jeg får bestilt meg en ul denne uken...
Skjønner man blir bekymret, man vet jo liksom ikke hva som er vanlig for seg når man ikke har vært gravid før. er nok greit med en ul ja, så du får roet deg :)

Oppdatert 19:23.

6. Liisjja: 1646
7. Lykkeliten: 1628
9. Kengu: 1595
11. Babyønske: 1495
13. Bina: 1482
14. Molly: 1409
16. Tullerusk: 1106
17. Sara: 1102
18. Twinkle: 1031
21. MSE88: 793
22. Lanterne: 775
23. Foreløpig litt anonym: 742
25. Huleboer: 618

Når denne dagen er over har det gått 81 % av mai. Det tilsvarer:
- 242 av 300 innlegg
- 645 av 800 innlegg
- 1371 av 1700 innlegg

Sent from my iPad using BV Forum

Last edited:
Skjønner man blir bekymret, man vet jo liksom ikke hva som er vanlig for seg når man ikke har vært gravid før. er nok greit med en ul ja, så du får roet deg :)
Ja er det jeg tenker. Så tenker det er verdt 1000 kr hvis d kan roe meg ned;)
Men nok om d:)
Fikk så utrolig lyst på gele jeg nå... haha

Ja er det jeg tenker. Så tenker det er verdt 1000 kr hvis d kan roe meg ned;)
Men nok om d:)
Fikk så utrolig lyst på gele jeg nå... haha
Haha, gele ja, jeg har så lyst på soft is at jeg nesten hadde gjort hva som helst for det NÅ :P

Oppdatert 19:23.

6. Liisjja: 1646
7. Lykkeliten: 1628
9. Kengu: 1595
11. Babyønske: 1495
13. Bina: 1482
14. Molly: 1409
16. Tullerusk: 1106
17. Sara: 1102
18. Twinkle: 1031
21. MSE88: 793
23. Foreløpig litt anonym: 742
22. Lanterne: 775
25. Huleboer: 618

Når denne dagen er over har det gått 81 % av mai. Det tilsvarer:
- 242 av 300 innlegg
- 645 av 800 innlegg
- 1371 av 1700 innlegg

Sent from my iPad using BV Forum
Takk for oppdatering.
Kanskke jeg kan klare det allikevel da;)

Back
Topp