Ja, det hadde vært bra. Vant smokker forrige mnd, men har fremdeles ikke somlet meg til å bestemme hvilke farger og tekst osv...Ja. Håper det er en av "oss".
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det hadde vært bra. Vant smokker forrige mnd, men har fremdeles ikke somlet meg til å bestemme hvilke farger og tekst osv...Ja. Håper det er en av "oss".
Er det som er målet mitt og. Får besøk torsdag, å er så usosialt å sitte med nesa i mobilen liksom...Ja, jeg må egentlig være i mål før torsdag, for til langhelgen skal vi så utrolig mye så jeg tror ikke jeg rekker BV da. Så det har vært målet mitt i hele mai. Heldigvis i rute, for denne stellevesken er så fin!
Ja, det hadde vært bra. Vant smokker forrige mnd, men har fremdeles ikke somlet meg til å bestemme hvilke farger og tekst osv...
Ja det er detGele er godt
Snakker vi sjokoladekake i langpanne? Hva med fotballbane?Noen her som er kreative?
Jeg skal bake kake til sommeravslutningen på skolen til gutten, men er tom for ideer hvordan jeg skal pynte den.
Noen forslag?
Får håpe detDet gjør du![]()
Lenge siden jeg har spist det faktisk.Ja det er det![]()
Hm. Ja det er jo en stund siden så...Jeg vant bok og cd, har fortsatt ikke fått den da, får etterlyse den nå tenker jeg.
Woohoo ikke mange igjen nåOppdatert 19:23.
6. Liisjja: 1646
7. Lykkeliten: 1628
9. Kengu: 1595
11. Babyønske: 1495
13. Bina: 1482
14. Molly: 1409
16. Tullerusk: 1106
17. Sara: 1102
18. Twinkle: 1031
21. MSE88: 793
22. Lanterne: 775
23. Foreløpig litt anonym: 742
25. Huleboer: 618
Når denne dagen er over har det gått 81 % av mai. Det tilsvarer:
- 242 av 300 innlegg
- 645 av 800 innlegg
- 1371 av 1700 innlegg
Jeg og. Sikkert derfor jeg fikk lyst på...Lenge siden jeg har spist det faktisk.
Snakker vi sjokoladekake i langpanne? Hva med fotballbane?
Sjokoladeglasur, kokos med grønn konditorfarge, melisstripe for å merke opp banen. Seigmenn på tannpirker også får du kjøpt mål et eller annet sted eller lånt av naboen din.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Hva snakker dere om?Jeg og. Sikkert derfor jeg fikk lyst på...
Hm. Ja det er jo en stund siden så...
Var nok derfor jeg også fikk lyst påJeg og. Sikkert derfor jeg fikk lyst på...
GeleHva snakker dere om?
jeg ligger godt an, når nok 1700 innlegg denne mnd da.Det hadde jeg aldri trodd.
Hvis ungene ikke liker kokos så klarer du sikkert å finne noe annet å farge grøntDet er faktisk et veldig godt forslag siden det er veldig mange som spiller fotball der..