Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida. Får bare stå påDet er ikke såå mange da
Taster på appen![]()
Som i meg?Hbordan går det med deg om dagen da?
Taster på appen![]()
Ja, deg, hihiSom i meg?
Jo altså. Har vært mye styr på jobb den siste uken, så helgen var rimelig etterlengtet.
Ellers så er jeg trøtt som fy
Med deg da? Var innom å sneik i dagboka di. Å gleder meg til å følge med i testingen fremover. Håper så at spira sitter nå![]()
Hehe. Ja veldig deilig. Bare synd helgene er så korte... Ja, er rart hvor trøtt en kan bli.Ja, deg, hihiDa er det deilig med helg
Er ikke barebare å være nygravid og jobbe alltid altså. Trøttheten kommer å tar deg når som helst. Så koselig at du sniker innom
Håper virkelig å få positive tester nå
Vil være gravid igjen
Men ellers går det bare bra, mye jobbing mend et er bare deilig
![]()
Ja, jeg synes det er deilig å ha litt mer å gå på når den lille spira velger å feste seg, vet jo aldri hvordan formen blirHehe. Ja veldig deilig. Bare synd helgene er så korte... Ja, er rart hvor trøtt en kan bli.
Håper virkelig at testene dine blir positive jaEr vel greit å jobbe før en blir gravid og
![]()
Det er sant. Håper spira di driver å graver seg ned nå jegJa, jeg synes det er deilig å ha litt mer å gå på når den lille spira velger å feste seg, vet jo aldri hvordan formen blir![]()
Ja, det hadde vært koseligDet er sant. Håper spira di driver å graver seg ned nå jeg![]()
Ja det hadde vel vært fint med et februarbarnJa, det hadde vært koseligDu er jo snart 8 uker du
![]()
det hadde vært perfekt <3 nærmer seg, SAKTE men sikkertJa det hadde vel vært fint med et februarbarnFin tid å få barn på
Er 7+1 idag. Så nærmer seg jo da...
Hehe. JA, tiden går VELDIG sakte..det hadde vært perfekt <3 nærmer seg, SAKTE men sikkert![]()
Hvis man trodde dpo tiden gikk sakte, vent til man skal helt til uke 12Hehe. JA, tiden går VELDIG sakte..
Haha. Ja, går så utrolig sakte. Men tror d er mye pga alle bekymringene osv...Hvis man trodde dpo tiden gikk sakte, vent til man skal helt til uke 12![]()
Hva er det du bekymrer deg så for da?Haha. Ja, går så utrolig sakte. Men tror d er mye pga alle bekymringene osv...
Har hatt en lett blødning og mye smerter de siste dagene. Så akkurat nå har d vært mye rundt d... Men håper d går fint. Skal se om jeg får bestilt meg en ul denne uken...Hva er det du bekymrer deg så for da?
Skjønner man blir bekymret, man vet jo liksom ikke hva som er vanlig for seg når man ikke har vært gravid før. er nok greit med en ul ja, så du får roet degHar hatt en lett blødning og mye smerter de siste dagene. Så akkurat nå har d vært mye rundt d... Men håper d går fint. Skal se om jeg får bestilt meg en ul denne uken...
Ja er det jeg tenker. Så tenker det er verdt 1000 kr hvis d kan roe meg nedSkjønner man blir bekymret, man vet jo liksom ikke hva som er vanlig for seg når man ikke har vært gravid før. er nok greit med en ul ja, så du får roet deg![]()
Haha, gele ja, jeg har så lyst på soft is at jeg nesten hadde gjort hva som helst for det NÅJa er det jeg tenker. Så tenker det er verdt 1000 kr hvis d kan roe meg ned
Men nok om d
Fikk så utrolig lyst på gele jeg nå... haha
Takk for oppdatering.Oppdatert 19:23.
6. Liisjja: 1646
7. Lykkeliten: 1628
9. Kengu: 1595
11. Babyønske: 1495
13. Bina: 1482
14. Molly: 1409
16. Tullerusk: 1106
17. Sara: 1102
18. Twinkle: 1031