Felles skravle 2015

Jeg tar det mest med ro. Med må ha rene klær . Her er det ikke så mye som en ren sokk igjen snart :/
Kjenner til den følelsen :p dumme sokker

Dag 14 og ikkje tegn på el! Trudde pergoen skulle gjøre underverker:p nei får vell bare legge inn aksjer og håpe den kommer i løpet av uken;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det har jeg ikke prøvd.
Her var det egg, bacon og sopp

egg og bacon..... vi HAR jo det i kjøleskapet. savner

(vi er "avvent" etter tre år med en som ikke tåler egg. Før hadde vi det minst to ganger i mnd tenker jeg. Han tåler nå egg i mat, tror vi, men egg og bacon.....)

Noen her som er kreative?

Jeg skal bake kake til sommeravslutningen på skolen til gutten, men er tom for ideer hvordan jeg skal pynte den.
Noen forslag?

Du spiser egg og bacon, han bare litt mer bacon..

Ingen av ungene liker bacon. Altså, de ELSKET det før, men har sluttet å spise det.... da blir det litt kjip frokost for dem med egg som han ikke skal ha, og hun nesten aldri har fått, så hun vil ikke ha, og bacon som begge nekter å spise....

Noen her som er kreative?

Jeg skal bake kake til sommeravslutningen på skolen til gutten, men er tom for ideer hvordan jeg skal pynte den.
Noen forslag?

Hva slags kake? rund eller langpanne? sjokolade, bløtkake, gulrotkake, er det noen føringer her?

jeg er lite kreativ, og hadde bare gjort det enkelt jeg da. tykt lag sjokolade/melisglasur. Kokosmasse har jeg erfart at ungene (ikke mine, men sånn "ta med kake") ikke vil ha, men tukke lag glasur Og evt sølvperler på.

Back
Topp