Felles skravle 2015

tilbake fra butikken, og straks klar for senga. Litt lite skravling i dag også...

Nei nå er det natta her. Totalt utslitt. Håper denne natta blir bedre enn de to forrige. Sov godt damer.

Fikk shoppet litt også da.
Gummistøvler til gutten, bnursdagsapressanger til noen barnebursdager han skal i, mer Wild Yam til meg og fikk sett på ny madrass til sengen til minsten

Hvorfor kjøper du Wild Yam og ikke bare Crinone? Det har ingen dokumentert effekt, og du må jo heller være kandidat for dobbel dose Crinone helt fra EL heller enn å bruke penger på noe som sannsynligvis har liten eller ingen virkning, og heller ikke er vist at er trygt. Noen trenger 2 doser Crinone daglig fra EL til uke 10-12, jeg ville bedt om det hvis jeg var deg om du ikke har stor nok resept til det.

Wild Yam er jo egentlig for de som håper de snart kan få resept på ekte progesteron, som er trygt og har effekt. Jeg synes ikke du burde kjøpe det, og om du kjøpte det i dag vil jeg anbefale deg å bytte det til noe annet (f.eks. en god te, om du kjøpte det på helsekost) og så dra på apoteket og hente Crinone. Det kan virkelig hende du også trenger det helt fra EL, særlig når du mistet så tidlig som du gjorde nå. Mulig dobbel dose.

Sent from my iPad using BV Forum

Hei søta :) går det mot testing snart? :D
Jaa, 5 dpo nå siden det er over tolv ;) jeg tenker sånn på deg <3 er du hjemme nå?

Taster på appen :)

Jaa, 5 dpo nå siden det er over tolv ;) jeg tenker sånn på deg <3 er du hjemme nå?

Så spennende. Håper du får to streker :D
Nei jeg ligger på sykehuset. Valgte å bli her over natta. Har veldig vondt i magen etter de fylte meg med luft,så hadde ikke klart meg hjemme.

Fikk noen smertestillende som skulle være hele natta. Har ikke kjent effekt enda jeg. Er ganske mange timer siden jeg tok de :S

Må prøve å sove litt igjen.helt umulig å sove på disse ekle madrassene her. Er så klamme og varme.

Må prøve å sove litt igjen.helt umulig å sove på disse ekle madrassene her. Er så klamme og varme.
Hiff men det er godt du fikk være der! Håper du kommer deg fort igjen <3 du må prøve å sove litt. Jeg er her frem til 07.00 så bare å si ifra hvis du vil snakke :)

Så spennende. Håper du får to streker :D
Nei jeg ligger på sykehuset. Valgte å bli her over natta. Har veldig vondt i magen etter de fylte meg med luft,så hadde ikke klart meg hjemme.
Håper jeg og <3

Hiff men det er godt du fikk være der! Håper du kommer deg fort igjen <3 du må prøve å sove litt. Jeg er her frem til 07.00 så bare å si ifra hvis du vil snakke :)

Er du på nattevakt? Jeg får bare sovet litt av gangen. Så våkner jeg av denne kjipe senga og er så varm. Dritt senger de har på sykehus. Skal heldigvis hjem i morgen .

Er du på nattevakt? Jeg får bare sovet litt av gangen. Så våkner jeg av denne kjipe senga og er så varm. Dritt senger de har på sykehus. Skal heldigvis hjem i morgen .
Ja jeg er på nattevakt :) sitter å ser på heroes :) Usj, det kan jeg tenke meg! Blir godt for deg å komme hjem nå og prøve å legge dette bak deg <3 har dere snakket noe om veien videre?

Ja jeg er på nattevakt :) sitter å ser på heroes :) Usj, det kan jeg tenke meg! Blir godt for deg å komme hjem nå og prøve å legge dette bak deg <3 har dere snakket noe om veien videre?

Skal då utredning sa hun legen jeg hadde her tidligere i dag. Så etter sommeren håper jeg de gir oss gode nyheter og god oppfølging om jeg blir gravid igjen.

Back
Topp