Gå å tisse sier jeg, å hun bare
Vis vedlegget 62517
nusselig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gå å tisse sier jeg, å hun bare
Vis vedlegget 62517
Takk sier hunnusselig!
Haha. Tommelen oppHehebanker på vinduet til du kommer ut
Så vi og. Gøy d.Litt stilt her ja. Sitter selv å ser 4 stjerners middag finale
Fikk shoppet litt også da.
Gummistøvler til gutten, bnursdagsapressanger til noen barnebursdager han skal i, mer Wild Yam til meg og fikk sett på ny madrass til sengen til minsten
Hei søtaJeg er våken
Taster på appen![]()
Jaa, 5 dpo nå siden det er over tolvHei søtagår det mot testing snart?
![]()
Så spennende. Håper du får to strekerJaa, 5 dpo nå siden det er over tolvjeg tenker sånn på deg <3 er du hjemme nå?
Taster på appen![]()
Hiff men det er godt du fikk være der! Håper du kommer deg fort igjen <3 du må prøve å sove litt. Jeg er her frem til 07.00 så bare å si ifra hvis du vil snakkeMå prøve å sove litt igjen.helt umulig å sove på disse ekle madrassene her. Er så klamme og varme.
Håper jeg og <3Så spennende. Håper du får to streker
Nei jeg ligger på sykehuset. Valgte å bli her over natta. Har veldig vondt i magen etter de fylte meg med luft,så hadde ikke klart meg hjemme.
Er du på nattevakt? Jeg får bare sovet litt av gangen. Så våkner jeg av denne kjipe senga og er så varm. Dritt senger de har på sykehus. Skal heldigvis hjem i morgen .Hiff men det er godt du fikk være der! Håper du kommer deg fort igjen <3 du må prøve å sove litt. Jeg er her frem til 07.00 så bare å si ifra hvis du vil snakke
Taster på appen![]()
Ja jeg er på nattevaktEr du på nattevakt? Jeg får bare sovet litt av gangen. Så våkner jeg av denne kjipe senga og er så varm. Dritt senger de har på sykehus. Skal heldigvis hjem i morgen .
Skal då utredning sa hun legen jeg hadde her tidligere i dag. Så etter sommeren håper jeg de gir oss gode nyheter og god oppfølging om jeg blir gravid igjen.Ja jeg er på nattevaktsitter å ser på heroes
Usj, det kan jeg tenke meg! Blir godt for deg å komme hjem nå og prøve å legge dette bak deg <3 har dere snakket noe om veien videre?
Taster på appen![]()