Hørtes veldig godt ut...Nam! I dag laget jeg middag: torsk, ertepure, steke poteter og tomater og purre. Må skryte litt, for det ble veldig godt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes veldig godt ut...Nam! I dag laget jeg middag: torsk, ertepure, steke poteter og tomater og purre. Må skryte litt, for det ble veldig godt!
Hehe. Da såTvang hansiden jeg har vasket gulv og ryddet kjøkkene
![]()
Med jeg. Ligger bare å sløver på sofaen uansett..Da sover ungene og jeg er klar. noen som vil skravle?
Isbar er kjekt Hvilke smaker valgte dere?
Med jeg. Ligger bare å sløver på sofaen uansett..
is.....Gutten spiste en kule jordbær, og en kule sjokolade fra diplomis, jeg hadde en kule bringebær og en kule sjokolade fra møvenpik (eller hvordan det nå skrives)
Hører med å sløve inni mellom. Tror mannen kommer hjem her og snart. Han har vært å sett til en kalv som ble født idag tidligfint. Jeg ligger også på sovaen og sløver. Mannen kommer sikkert snart hjem, da.
is.....
Namnam! Ei venninne tipset meg om en god kombo, ei lakriskule og ei sitronkule. Kjempe godtGutten spiste en kule jordbær, og en kule sjokolade fra diplomis, jeg hadde en kule bringebær og en kule sjokolade fra møvenpik (eller hvordan det nå skrives)
Godt å sløvefint. Jeg ligger også på sovaen og sløver. Mannen kommer sikkert snart hjem, da.
Kalver er så søte! Vil ha en ^^Hører med å sløve inni mellom. Tror mannen kommer hjem her og snart. Han har vært å sett til en kalv som ble født idag tidlig![]()
Namnam! Ei venninne tipset meg om en god kombo, ei lakriskule og ei sitronkule. Kjempe godtdet fikk jeg lyst på nå
Om du hadde gjort det så hadde du likt detIngen av oss liker lakris![]()
Ja de er veldig søte... har 5 nyfødte kalver og 4 på ca 6 mnd. Så venter vi vel fremdeles en 5-6 kyr som skal kalve...Kalver er så søte! Vil ha en ^^
Kommer på besøk å bor i fjøset jegJa de er veldig søte... har 5 nyfødte kalver og 4 på ca 6 mnd. Så venter vi vel fremdeles en 5-6 kyr som skal kalve...
Haha. Blir på beite daKommer på besøk å bor i fjøset jeg![]()
Ja de er veldig søte... har 5 nyfødte kalver og 4 på ca 6 mnd. Så venter vi vel fremdeles en 5-6 kyr som skal kalve...
Fikk shoppet litt også da.
Gummistøvler til gutten, bnursdagsapressanger til noen barnebursdager han skal i, mer Wild Yam til meg og fikk sett på ny madrass til sengen til minsten
Hehe. Ja det gjør de absolutt.Og smaker fantastisk godt![]()