Felles skravle 2015

I dag har jeg vært fryktelig trøtt, men ikke noe kvalm :P

Veldig spent på morgendagens rsfu test :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

I dag har jeg vært fryktelig trøtt, men ikke noe kvalm :p

Veldig spent på morgendagens rsfu test :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
Blir veldig spennende. Du har ikke testet idag?

Vi har akkurat totalrenovert et hus. Og hos oss kom d på over 1.4 mill. Og vi har gjort MYE selv. Men to nye bad, kjøkken og alt nytt av strøm koster flesk. Kjøkkenet kostet ca 250 000 bl.a. Så det er dyrt å pusse opp. Men nå valgte vi å gjøre det GRUNDIG når vi først gjorde det:)
Jeg er elektriker, så der sparer vi MYE, men bad taper vi mest på, uten tvil. Vi også gjør ting grundig. Var på visning i dag og blir litt lei meg når folk har lagt ned penger i materialer som de bortimot ødelegger. Klarer ikke å flislegfe eller fuge. Datteren min på 10 mnd ville klart å få det finere! Håpløst!

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Mannen laget middag idag, ble kjøttdeig og spagetti :)

Jeg er elektriker, så der sparer vi MYE, men bad taper vi mest på, uten tvil. Vi også gjør ting grundig. Var på visning i dag og blir litt lei meg når folk har lagt ned penger i materialer som de bortimot ødelegger. Klarer ikke å flislegfe eller fuge. Datteren min på 10 mnd ville klart å få det finere! Håpløst!

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Da er det ille. Blir det så dere byr? :)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Ja da sparer dere mye. Luksus da. Huff, ja dumt når mye blir gjort halvveis. Jeg er så heldig og ha en skikkelig flink mann. Så vi har spart masse. Men blir jo dyrt uansett når en river alt inn til tømmerveggene...
Lykke til med å lete etter hus da:)
Håper dere finner det perfekte hus:)

Mannen laget middag idag, ble kjøttdeig og spagetti :)
Nam! I dag laget jeg middag: torsk, ertepure, steke poteter og tomater og purre. Må skryte litt, for det ble veldig godt!

I dag er det nattevakt som står for tur etter en liten lur og så er det heeelg i morgen 7.30 :D er så deilig å være alene på jobb så jeg kan sitte på macen når de sover :P

I dag er det nattevakt som står for tur etter en liten lur og så er det heeelg i morgen 7.30 :D er så deilig å være alene på jobb så jeg kan sitte på macen når de sover :p
Du er våken nattevakt, sant?

Da sover ungene og jeg er klar. noen som vil skravle?

Back
Topp