Ja, det håper virkelig jeg ogSkal då utredning sa hun legen jeg hadde her tidligere i dag. Så etter sommeren håper jeg de gir oss gode nyheter og god oppfølging om jeg blir gravid igjen.
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det håper virkelig jeg ogSkal då utredning sa hun legen jeg hadde her tidligere i dag. Så etter sommeren håper jeg de gir oss gode nyheter og god oppfølging om jeg blir gravid igjen.
God morgenGod morgen alle sammen. Ny dag og nye muligheter. Håper dere får en flott dag. Her har jeg fri og kan roe helt ned før helga. Herlig![]()
Ja, veldig deilig. Kjenner kroppen trenger roe ned.God morgenherlig med fri da, ha en strålende dag
![]()
Åh, den er kjip altså. Som om en ikke har vært lenge nok på jobb når en jobber nattevakt... Håper du er blitt hentet nå da.Når mannen skal hente deg på jobb og han forsover seg
Taster på appen![]()
Vi så på tre forskjellige. Vi byr ikke på den som fremstår som oppusset, men som ser værst ut av alle nei! Huff!Da er det ille. Blir det så dere byr?![]()
Huff. Det er ille når den som skal være oppusset ser værst ut...Vi så på tre forskjellige. Vi byr ikke på den som fremstår som oppusset, men som ser værst ut av alle nei! Huff!
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Den er leiNår mannen skal hente deg på jobb og han forsover seg
Taster på appen![]()
Den forstår jegVi så på tre forskjellige. Vi byr ikke på den som fremstår som oppusset, men som ser værst ut av alle nei! Huff!
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
JaEr ikke noe å gjøre med nå
Kan du få fjernet meg fra den hemmelige gruppen til januar?
Ha en fin dag da. Og lykke til på kursGod morgen! Snart avgårde på kurs hele dagen!
Er fryktelig mange i bedriften jeg jobber i som er tatt ut om det blir noe avVi slapp heldigvis streik![]()
Streik er kjipt :/ får håpe dere får noe ut av det om det blirEr fryktelig mange i bedriften jeg jobber i som er tatt ut om det blir noe av
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app