<3 å jeg degFineste liisjja. Kommer til å savne deg <3 men jeg skal titte innom dere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
<3 å jeg degFineste liisjja. Kommer til å savne deg <3 men jeg skal titte innom dere![]()
Skal skravle med deg jeg vennen <3Endelig så er jeg hjemme. Var godt. Nå skal jeg ikke gjøre noe de neste dageneså nå håper jeg dere vil være med å skravle. Jeg trenger virkelig tankene over på noe annet nå
Blir vell en kjole der hun får vist rumpen sinJeg er så spent på brudekjolen til Kim Kardashian![]()
Bedre å fremheve enn å skjuleBlir vell en kjole der hun får vist rumpen sin![]()
HurraSkal skravle med deg jeg vennen <3
Her har det buldra skkelig! og er så lummert og varmtEr det lummert hos dere og. Her røver jeg snart. Er så tett og varm luft :s
Eldste skal i bursdag hos en i klassen. Ikke noe mwr skennende enn detÅ jeg som trodde det. Synes jeg så du hadde lagt en bursdag tråd på generelt :S
Da er det ikke så mye for deg å ordneEldste skal i bursdag hos en i klassen. Ikke noe mwr skennende enn det
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
JaaaAndre som skal se norske talenter finalen eller?
Buldra litt her og. Regna skikkelig i en time. Men lufta ble ikke noe lettereHer har det buldra skkelig! og er så lummert og varmt
Blir så spennende. Er spent på hun vesle jeg. Hun er så flink...Jaaa
Taster på appen![]()
Skjønner ikke hvor jeg fikk det fraEldste skal i bursdag hos en i klassen. Ikke noe mwr skennende enn det
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja, stnes det er ganske mange flinke jegBlir så spennende. Er spent på hun vesle jeg. Hun er så flink...
Ja absolutt. Veldig mange flinke, så blir spennende å seJa, stnes det er ganske mange flinke jegelsker han tryllemannen
Taster på appen![]()
Haha. Hun ser opp til deg og dine valgHoho lillesøster har fått seg kjæreste og det er som å se mannen i yngre versjon! Både utseendemessig og personlighet. Veldig merkelig
Taster på appen![]()
Haha. CopycatHoho lillesøster har fått seg kjæreste og det er som å se mannen i yngre versjon! Både utseendemessig og personlighet. Veldig merkelig
Taster på appen![]()