Vakre lille <3Da har vi fått vite hvem vi skal hente i morgen![]()
Vis vedlegget 61484Vis vedlegget 61485
Gleder oss! Blir en travel tid framover.
Skal ringe senere idag å få vite hvorfor akkurat henne ble valgt til oss![]()
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vakre lille <3Da har vi fått vite hvem vi skal hente i morgen![]()
Fantastisk katt!! Avliv den bikkja øyeblikkelig!Har dere sett superkatten???
Her er videoen på dagbladets tv-side, men finnes på youtube også.
http://www.dbtv.no/3566891823001#Her_redder_huskatta_4-åringen_fra_nabohundens_aggressive_bitt
Youtube for de som vil ha uten kommentarer fra DB:
Fantastisk katt!! Avliv den bikkja øyeblikkelig!
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
God morgen. Her blir det litt jobb og litt ferdigstilling av bryllupsalbum. Så blir det nok en tur med hundene og litt avslappingGod morgenplaner idag?
Eg hadde egentlig fri, men skal jobbe ekstra på en jobb eg aldri er lengremen det er noe heilt anna enn det eg driv med så det blir kjekt
Sent from my iPhone using BV Forum
Ååå så spennende. Nydelig var hun. Blir nok spennende å hente henne i morgen. Blir vel lite 17.mai feiring på dere da? Eller blir dere å ta henne med?Da har vi fått vite hvem vi skal hente i morgen
Hihi. Jeg og er spent på hvilken rase du har. Men skjønner godt du ikke vil dele.Når du kommer inn på januar på skjult må du dele med meg![]()
Vente å se.Hihi.. Vi får vel vente og se som vanlig. Du er jo 5 uker i dag.Det er gøy, første "milepæl", forbi "kjemisk graviditet"-perioden.
Takk ^^ blir ingen 17. Mai på oss. Synes ikke noe om å ha med hund i tog med så masse folk. Da mener jeg de har det bedre hjemme, men det er min meningÅåå så spennende. Nydelig var hun. Blir nok spennende å hente henne i morgen. Blir vel lite 17.mai feiring på dere da? Eller blir dere å ta henne med?
Helt enigTakk ^^ blir ingen 17. Mai på oss. Synes ikke noe om å ha med hund i tog med så masse folk. Da mener jeg de har det bedre hjemme, men det er min meningvi skal flagge da
![]()
Hehe. Godt å høre. Ikke bare folk, men tenk på alt det lyder som de ikke er vant til... våre blir hjemme for å si det sånn.Takk ^^ blir ingen 17. Mai på oss. Synes ikke noe om å ha med hund i tog med så masse folk. Da mener jeg de har det bedre hjemme, men det er min meningvi skal flagge da
![]()
Glemte å skrive lydene også. kunne sikkert hatt med hunden på 17 mai her i bygda siden det ikke blir så mange folk, men jeg kommer ikke til å ha med hund på 17.mai noen gangHehe. Godt å høre. Ikke bare folk, men tenk på alt det lyder som de ikke er vant til... våre blir hjemme for å si det sånn.
Nei like så greit. Tror mine trives best hjemme for å si det slik. Så de skal absolutt få viljen sinGlemte å skrive lydene også. kunne sikkert hatt med hunden på 17 mai her i bygda siden det ikke blir så mange folk, men jeg kommer ikke til å ha med hund på 17.mai noen gang![]()
Da blir de nok glad jaNei like så greit. Tror mine trives best hjemme for å si det slik. Så de skal absolutt få viljen sin![]()
Kan skjønne at du er spent! Hun var knallsøt! Skal dere bruke navnet fra oppdretter, eller lager dere et eget navn?Da blir de nok glad jaer så spent på i morgen
da skal hun bli med hjem!
TakkKan skjønne at du er spent! Hun var knallsøt! Skal dere bruke navnet fra oppdretter, eller lager dere et eget navn?
Ååååå så vakker <3Da har vi fått vite hvem vi skal hente i morgen
Ja, det blir nok sååå spennende. Gleder meg til å høre hvordan det går. Hun yngste vår var en drøm å få hjem. Null stress, og la seg til å sove hele tiden selv om der var mye lyd og mye nytt rundt henne...Da blir de nok glad jaer så spent på i morgen
da skal hun bli med hjem!
Så deilig med en sånn valp ^^Ja, det blir nok sååå spennende. Gleder meg til å høre hvordan det går. Hun yngste vår var en drøm å få hjem. Null stress, og la seg til å sove hele tiden selv om der var mye lyd og mye nytt rundt henne...
Håper dere og får ei som er tilpasningsdyktig.
Antar valpene er godt sosialiserte og godt vant med barn. Det er det vi merker størst forskjell på de to vi har. Hun eldste var dårlig sosialisert som valp og det får en merke nå dessverre...
Prosjekt husren er spennendeSå deilig med en sånn valp ^^
Det jeg vet er at de har hatt litt besøk, de har jo 5 voksne hunder. Også har den en gutt i 4-5 årsalderen som har løftet, lekt og kost med de. Den siste gangen jeg var der(6uker var de) da virket de ikke redde for noe. Blir spennende å se hvor lang tid vi må bruke på å få henne husrenjeg skal jo gå hjemme nå til permisjonen er ferdig så får fulgt henne godt da
![]()