Dragonlady
Førstegangs gravid <3
Ja det var veldig godtDet hørtes skikkelig godt ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var veldig godtDet hørtes skikkelig godt ut!
Den bunaden, ja... I fjor var den blitt litt for stor, men nå har jeg vokst litt i vente på en spire... Håper virkelig at den passer,for jeg har ingen backupJa det var veldig godtOrker bare lette retter om dagen da jeg er så oppblåst
Og kjenner jeg er litt spent på om bunaden min fortsatt vil passe til lørdan
![]()
Hehe huff ja, den satt som et skudd for 2 uker siden, men nå som jeg er så oppblåst så er jeg ganske spentDen bunaden, ja... I fjor var den blitt litt for stor, men nå har jeg vokst litt i vente på en spire... Håper virkelig at den passer,for jeg har ingen backup![]()
Disse beltestakkene som kun går inn under bysten, hadde vært genial nåHehe huff ja, den satt som et skudd for 2 uker siden, men nå som jeg er så oppblåst så er jeg ganske spentSå får vel ta en tur ut til min mor og prøve den i morgen
![]()
Ja det skulle man hattDisse beltestakkene som kun går inn under bysten, hadde vært genial nå![]()

Ikke lenge igjen til du kan komme deg hjem og ta kvelden! Veldig glad jeg ikke har kveldsvakter!1,5 time igjen på jobbHer jobber jeg på spreng til jeg blir gravid igjen så jeg har krav på litt mer
Taster på appen![]()
Når man vet man tjener litt ekstra på de så er det helt greit når man ikke har barnIkke lenge igjen til du kan komme deg hjem og ta kvelden! Veldig glad jeg ikke har kveldsvakter!
Hallo Bina!hei jenter![]()
HeiHallo Bina!
hei jenter![]()
Det er det som er planen (denne gangen ogsåHei
Oh! 3dpo i dagtøft, håper det klorer seg fast en mini Lanterne
![]()
Jeg kan skravle litt... Ser MadMen med mannen og retter prøver samtidig. Skikkelig multitasking i kveldVeldig stille her i kveld....
Ingen som har lyst til å skravle?
Veldig stille her i kveld....
Det hørtes fryktelig kjedelig ut!Må nok stryke klær og rydde og vaske badet, er jeg redd.
fra app
er med jegVeldig stille her i kveld....
ja men denne gangen sitter denDet er det som er planen (denne gangen også)
Jeg har.Veldig stille her i kveld....