Felles skravle 2015

God morgen:):) planer idag?
Eg hadde egentlig fri, men skal jobbe ekstra på en jobb eg aldri er lengre:p men det er noe heilt anna enn det eg driv med så det blir kjekt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Oppdatert 23:04.

5. Molly: 1162
6. Lykkeliten: 1141
7. Bina: 1119
10. Liisjja: 1017
11. Babyønske: 923
14. Tullerusk: 768
16. Kengu: 745
18. Sara: 664
20. Twinkle: 601
22. MSE88: 508
23. Huleboer: 501
25. Lanterne: 458
26. Foreløpig litt anonym: 457

Dette var siste oppdatering i går.

Når denne dagen (15. mai) er over har det gått 48 % av måneden. Det tilsvarer:
- 145 av 300 innlegg
- 387 av 800 innlegg
- 823 av 1700 innlegg

* Taster på app på mobilen *

Last edited:
Da har vi fått vite hvem vi skal hente i morgen :D
ImageUploadedByBV Forum1400137040.341092.jpgImageUploadedByBV Forum1400137052.373749.jpg
Gleder oss! Blir en travel tid framover.
Skal ringe senere idag å få vite hvorfor akkurat henne ble valgt til oss :)

Da har vi fått vite hvem vi skal hente i morgen :D

Gleder oss! Blir en travel tid framover.
Skal ringe senere idag å få vite hvorfor akkurat henne ble valgt til oss :)

:) Hun er veldig søt da.

Så fin hun var :D Fikk dere ikke velge, eller velgte de? :) Så spennende.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
:D nei, de valgte for oss. De tok å mentaltestet de, for å sjekke dominans å sånt. Så de valgte den som passer oss :) men det får vi vite senere idag.

Ja, men de andre er jo nesten lik så hele kullet er jo bare så nusselig ^^

Skjønner det, valper er jo supersøte uansett nesten. :p

Men man kan ofte se noen trekk hos valper, og så kan man velge de trekkene man selv synes er søtest. Jeg ser hvert fall det på hunden vår i forhold til søsknene. :)

Skjønner det, valper er jo supersøte uansett nesten. :p

Men man kan ofte se noen trekk hos valper, og så kan man velge de trekkene man selv synes er søtest. Jeg ser hvert fall det på hunden vår i forhold til søsknene. :)
Trekkene ser man, henne og ene søsteren var min favoritt så jeg er fornøyd :p

Trekkene ser man, henne og ene søsteren var min favoritt så jeg er fornøyd :p

Vi fikk også vår favoritt, og det er jeg veldig glad for, for jeg hadde bedømt trekkene ganske riktig når jeg ser på bildene av de andre som voksne. :)

Den hunden der må det jo være noe galt med! Angripe uten noe grunn :eek:
Den katta der likte jeg! Reddet gutten for store skader. Stakkar :(

Ja, det er helt drøyt, jeg håper hunden avlives. Kunne gått veldig galt om den hadde angrepet et mindre barn eller kanskje om den hadde fått fortsette. Katta derimot er jo dødstøff!

Når du kommer inn på januar på skjult må du dele med meg :D

Hahaha.. Jeg er ikke så optimist om å komme meg inn på januar når streken min fortsatt ikke er ordentlig tydelig i dag heller. Vi får se. Jeg har bare gått til 15 dpo uten blødning/spotting én gang før, så jeg blir nok mye mer optimist om jeg legger meg i kveld uten spor av blod. Tålmodighet.... Det mangler jeg.

Hahaha.. Jeg er ikke så optimist om å komme meg inn på januar når streken min fortsatt ikke er ordentlig tydelig i dag heller. Vi får se. Jeg har bare gått til 15 dpo uten blødning/spotting én gang før, så jeg blir nok mye mer optimist om jeg legger meg i kveld uten spor av blod. Tålmodighet.... Det mangler jeg.
Jeg er litt optimist for den nå. Tålmodighet det mangler jeg også, da skal du legge deg uten spotting/blødning ikveld!

Jeg er litt optimist for den nå. Tålmodighet det mangler jeg også, da skal du legge deg uten spotting/blødning ikveld!

Hihi.. Vi får vel vente og se som vanlig. Du er jo 5 uker i dag. :) Det er gøy, første "milepæl", forbi "kjemisk graviditet"-perioden.

Back
Topp