Molly
Med lille spira i magen <3
Skoleeksamen! BahDet gjør du sikkert! Hjemmeeksamen eller skoleeksamen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skoleeksamen! BahDet gjør du sikkert! Hjemmeeksamen eller skoleeksamen?
HVA??
Skal ikke vaktapotekene være åpne engang? En streik kan ikke fortsette når det er fare for liv og helse, sånn er det!
HVA!? De kan ikke gjøre det....... Noen apotek må være åpne. Det gjelder jo mellom liv og død hos noen holdt jeg på å si... Kraftige infeksjoner... Livsviktige medisiner.Fader heller!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vet dere hva jeg hørte på radioen nå nettopp?
Fare for apotek-streik fra i MORGEN!!
Ja, jeg har respekt for streikeretten, men når noen så viktige som apotekere kanskje skal ut i streik bør det kanskje informeres om tidligere.
Reseptene mine ligger på apoteket, og dersom det apoteket blir tatt ut vil jeg ikke få dem ut, og jeg er snart tom.
Jeg akter IKKE å miste en gang til fordi jeg ikke får tak i medisinene mine.
Føler med desperat nå
Det går nok fintDe skal ivareta liv og helse, og er ikke alle apotekene det gjelder, men det gjelder blant annet Boots apotekene, og jeg har reseptene min liggende på apoteket slik at jeg ikke skulle miste dem.
Dumme, dumme meg
Så spennende da! Men går det virkelig ikke an å se om det er tvillinger før uke 11? Skulle tro det var mulig å oppdage ganske tidlig...
De skal ivareta liv og helse, og er ikke alle apotekene det gjelder, men det gjelder blant annet Boots apotekene, og jeg har reseptene min liggende på apoteket slik at jeg ikke skulle miste dem.
Dumme, dumme meg
Ja, var noe sånt jeg også trodde.Man ser bankende hjerte og fosteranlegg så tidlig som uke 6-7, så da burde man vel også kunne se om det er tvillinger
Ja det vil jeg tro du kanMan ser bankende hjerte og fosteranlegg så tidlig som uke 6-7, så da burde man vel også kunne se om det er tvillinger
HVA!? De kan ikke gjøre det....... Noen apotek må være åpne. Det gjelder jo mellom liv og død hos noen holdt jeg på å si... Kraftige infeksjoner... Livsviktige medisiner.
Ja det kan man nok se, men det koster en del å ta privat, så vil helst se så mye som mulig på 1 time såååååå da får jeg bare smøre meg med tålodighetMan ser bankende hjerte og fosteranlegg så tidlig som uke 6-7, så da burde man vel også kunne se om det er tvillinger
Og de er ikke på E resept? Da ville jeg ringt legen å fått han til å skrevet ut ny (e resept)Jo, men tror ikke mine medisiner regnes som livsviktige, og det er ikke alle kjedene som berøres, men jeg har reseptene liggende på et apotek i en av kjedene som kan bli berørt
Skoleeksamen! Bah![]()
Jepp jeg også!!Ai, det er den verste eksamensformen, syntes jeg.
Det går nok fintDu får medisinene dine! Hent de i morgen, om du så må reise langt.
God kveld og god natt! Lykke til med videre lesingNå kom mannenSkravles i morgen. Ha en fin kveld og natt
![]()
Huff! Dumme kollegaer er ikke kjekt! Fint at dere er to sammen om saken da.Ja, nå vil jeg klage litt. Forbanna fryktelig kveldsvakt og meg og sykepleiern som var på i kveld skal ha møte med sjefen, for sånn som det var i kveld nekter vi å bli behandla! Grr
Taster på appen![]()
Oi huff da... Hørtes ikke bra utJa, nå vil jeg klage litt. Forbanna fryktelig kveldsvakt og meg og sykepleiern som var på i kveld skal ha møte med sjefen, for sånn som det var i kveld nekter vi å bli behandla! Grr
Taster på appen![]()
Ja, nå vil jeg klage litt. Forbanna fryktelig kveldsvakt og meg og sykepleiern som var på i kveld skal ha møte med sjefen, for sånn som det var i kveld nekter vi å bli behandla! Grr
Taster på appen![]()