Felles skravle 2015

God morgen:):) planer idag?
Eg hadde egentlig fri, men skal jobbe ekstra på en jobb eg aldri er lengre:p men det er noe heilt anna enn det eg driv med så det blir kjekt :)

Sent from my iPhone using BV Forum
God morgen. Her blir det litt jobb og litt ferdigstilling av bryllupsalbum. Så blir det nok en tur med hundene og litt avslapping:)

Hihi.. Vi får vel vente og se som vanlig. Du er jo 5 uker i dag. :) Det er gøy, første "milepæl", forbi "kjemisk graviditet"-perioden.
Vente å se.
Ja, jeg er så lykkelig ^^

Ååå så spennende. Nydelig var hun. Blir nok spennende å hente henne i morgen. Blir vel lite 17.mai feiring på dere da? Eller blir dere å ta henne med?
Takk ^^ blir ingen 17. Mai på oss. Synes ikke noe om å ha med hund i tog med så masse folk. Da mener jeg de har det bedre hjemme, men det er min mening :) vi skal flagge da :p

Takk ^^ blir ingen 17. Mai på oss. Synes ikke noe om å ha med hund i tog med så masse folk. Da mener jeg de har det bedre hjemme, men det er min mening :) vi skal flagge da :p
Helt enig :) Vi hadde aldri vår med oss og foreldrene mine bodde så langt unna alt som heter bråk og 17.mai så for han var det en helt vanlig dag hjemme :)

Hehe. Godt å høre. Ikke bare folk, men tenk på alt det lyder som de ikke er vant til... våre blir hjemme for å si det sånn.

Hehe. Godt å høre. Ikke bare folk, men tenk på alt det lyder som de ikke er vant til... våre blir hjemme for å si det sånn.
Glemte å skrive lydene også. kunne sikkert hatt med hunden på 17 mai her i bygda siden det ikke blir så mange folk, men jeg kommer ikke til å ha med hund på 17.mai noen gang :)

Glemte å skrive lydene også. kunne sikkert hatt med hunden på 17 mai her i bygda siden det ikke blir så mange folk, men jeg kommer ikke til å ha med hund på 17.mai noen gang :)
Nei like så greit. Tror mine trives best hjemme for å si det slik. Så de skal absolutt få viljen sin;)

Da blir de nok glad ja ;) er så spent på i morgen :D da skal hun bli med hjem!
Kan skjønne at du er spent! Hun var knallsøt! Skal dere bruke navnet fra oppdretter, eller lager dere et eget navn?

Da blir de nok glad ja ;) er så spent på i morgen :D da skal hun bli med hjem!
Ja, det blir nok sååå spennende. Gleder meg til å høre hvordan det går. Hun yngste vår var en drøm å få hjem. Null stress, og la seg til å sove hele tiden selv om der var mye lyd og mye nytt rundt henne...
Håper dere og får ei som er tilpasningsdyktig.
Antar valpene er godt sosialiserte og godt vant med barn. Det er det vi merker størst forskjell på de to vi har. Hun eldste var dårlig sosialisert som valp og det får en merke nå dessverre...

Ja, det blir nok sååå spennende. Gleder meg til å høre hvordan det går. Hun yngste vår var en drøm å få hjem. Null stress, og la seg til å sove hele tiden selv om der var mye lyd og mye nytt rundt henne...
Håper dere og får ei som er tilpasningsdyktig.
Antar valpene er godt sosialiserte og godt vant med barn. Det er det vi merker størst forskjell på de to vi har. Hun eldste var dårlig sosialisert som valp og det får en merke nå dessverre...
Så deilig med en sånn valp ^^
Det jeg vet er at de har hatt litt besøk, de har jo 5 voksne hunder. Også har den en gutt i 4-5 årsalderen som har løftet, lekt og kost med de. Den siste gangen jeg var der(6uker var de) da virket de ikke redde for noe. Blir spennende å se hvor lang tid vi må bruke på å få henne husren :p jeg skal jo gå hjemme nå til permisjonen er ferdig så får fulgt henne godt da ;)

Så deilig med en sånn valp ^^
Det jeg vet er at de har hatt litt besøk, de har jo 5 voksne hunder. Også har den en gutt i 4-5 årsalderen som har løftet, lekt og kost med de. Den siste gangen jeg var der(6uker var de) da virket de ikke redde for noe. Blir spennende å se hvor lang tid vi må bruke på å få henne husren :p jeg skal jo gå hjemme nå til permisjonen er ferdig så får fulgt henne godt da ;)
Prosjekt husren er spennende;) tror minsten vår kun har tisset inne 8-10 ganger totalt. Hun eldste tok det litt mer tid med siden det var vinter og hun syns d var kaldt ute;) Men dere får henne på en fin tid på året ihvertfall...

Oppdatert 11:06.

5. Lykkeliten: 1193
6. Molly: 1170
7. Bina: 1131
10. Liisjja: 1047
11. Babyønske: 935
14. Tullerusk: 780
16. Kengu: 761
18. Sara: 672
20. Twinkle: 605
21. MSE88: 524
23. Huleboer: 511