Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det viste jeg ikke at gravide bør bruke hansker når en jobber i hagen. Iiikkk - løpe å kjøpe hansker på mandag...
God morgen
Har dere planer for dagen?
Viste jeg ikke. Ser jeg må lese meg litt opp på forskjellige ting... Bra dere har så mye kunnskap, og at jeg kan få læreToxo kan også finnes i jord, det er blant annet derfor gravide skal være så nøye med å vaske grønnsaker som ikke varmebehandles. Må fjerne alle jord-rester som finnes.
Selvfølgelig dersom du vasker fingrene veldig nøye etter å ha jobbet i hagen går det fint uten hansker også
God morgen.God morgen
Har dere planer for dagen?
God turGod morgen.
Her skal vi reise hjem idag, åsså blir det å slappe av og roe helt ned etter en VELDIG hektisk helg...
TakkerGod tur
Sånn er det hos oss og. Jeg står tidlig opp uansett om det er hverdag eller helg. Mens mannen liker å sove lenger i helgeneHer sover mann og barn, jeg er alltid tidlig oppe.
Sånn er det her også, muligens fordi han er utrolig tidlig oppe i ukedagene da.Sånn er det hos oss og. Jeg står tidlig opp uansett om det er hverdag eller helg. Mens mannen liker å sove lenger i helgene![]()
Hehe. Kan vel ha noe med saken å gjøre det ja... Ihvertfall hos oss.Sånn er det her også, muligens fordi han er utrolig tidlig oppe i ukedagene da.
Hehe. Kan vel ha noe med saken å gjøre det ja... Ihvertfall hos oss.
Herlig da. Jeg trenger mye søvn, men prøver heller å legge meg tidlig; )
jeg har alltid vært morgenfugl jeg, sover lite.
jeg er elenddig på å legge meg tidlig også, sliter med søvnproblemer å har gjort det i mange år.Herlig da. Jeg trenger mye søvn, men prøver heller å legge meg tidlig; )
Det er kjedlig da... jeg klarer stortsett å sovne tidlig. Er avhengig av 8 timer søvn...jeg er elenddig på å legge meg tidlig også, sliter med søvnproblemer å har gjort det i mange år.
8 t er lenge siden jeg har sovet, det hadde vært deilig igrunnDet er kjedlig da... jeg klarer stortsett å sovne tidlig. Er avhengig av 8 timer søvn...
Hehe. Er en stund siden jeg og har sovet det egentlig. Sikkert derfor jeg også er litt trøtt og sliten:/8 t er lenge siden jeg har sovet, det hadde vært deilig igrunn
Veldig spennende8 dpo og slik er dagen:
Negativ test, men etter den har tørket skimter jeg en svak strek.
Symptomer jeg har(u=uvanlig, pleier ikke å ha, v=vanlig, pleier å ha):
- Sure oppstøt, U
- Bekkenvondt,, U
- Utflod, V
- Plopping i eggledere/livmor, U
- Stikking i livmor, V
- Humør svinginger, V
Symptomer jeg pleier å har før TR
- Ømme pupper
Blir spennende dager fremover