den sier vel egentlig ingenting enda. vet ikke om jeg føler meg gravid eller hva jeg gjør . ja de har jo blitt sterkere og sterkere. den i går var jo like sterk eller sterkere enn kontroll streken :/
Tatt noen i dag?
Krysser fingrene mine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
den sier vel egentlig ingenting enda. vet ikke om jeg føler meg gravid eller hva jeg gjør . ja de har jo blitt sterkere og sterkere. den i går var jo like sterk eller sterkere enn kontroll streken :/
jo det er det samme .Men XU, er ikke det det sammen som svangerskap utenfor livmoren?
Og burde dem ikke da ta UL fordi det kan bli ganske farlig om det ikke gjøres noe med?
nei, jeg venter til i morgen tenker jegTatt noen i dag?
Krysser fingrene mine![]()
Dette liker jeg!!8 dpo og slik er dagen:
Negativ test, men etter den har tørket skimter jeg en svak strek.
Symptomer jeg har(u=uvanlig, pleier ikke å ha, v=vanlig, pleier å ha):
- Sure oppstøt, U
- Bekkenvondt,, U
- Utflod, V
- Plopping i eggledere/livmor, U
- Stikking i livmor, V
- Humør svinginger, V
Symptomer jeg pleier å har før TR
- Ømme pupper
Blir spennende dager fremover
jo det er det samme .
nei han ville ikke sende meg videre. for mente jeg ikke hadde nok symptomer, eller hva han sa. han sa det vafor tidlig å sjekke det ut
hvilken uke var du i da? jeg synes det var merkelig at han ikke kunne sende meg videre jeg. ikke første gang jeg har blitt oversett og overlatt til meg selvDa de mistenke xu på meg, ble jeg sendt rett fra legen til Ullevål for ul, kom rett inn da jeg kom på sykehuset fordi det kan være farlig.
Uke 7 tror jeg det var.hvilken uke var du i da? jeg synes det var merkelig at han ikke kunne sende meg videre jeg. ikke første gang jeg har blitt oversett og overlatt til meg selv
Dette liker jeg!!
❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
har du lagt ut bilde av testen ?Det gjør jeg også.
Jeg prøver desperat å ikke få for stort håp. men det er sannelig ikke lett![]()
har du lagt ut bilde av testen ?krysser fingre og tær for seg vennen. nå må det være din tur <3
Spennende.Har ikke lagt ut bilde, og kommer ikke til å gjøre det.
Jeg ser en antydning til strek nå som den er tørket, men klarer ikke å se den på bildet jeg tok
nei da er det ikke vits i å legge ut bilde. krysser for at den blir sterkereHar ikke lagt ut bilde, og kommer ikke til å gjøre det.
Jeg ser en antydning til strek nå som den er tørket, men klarer ikke å se den på bildet jeg tok
nei da er det ikke vits i å legge ut bilde. krysser for at den blir sterkere![]()
Huff da! Det liker jeg dårlig!!Vondt i ryggen, potte tett og 38,2 i feber.
Akkurat nå er jeg veldig glad for at jeg skal ha hjemmekontor i morgen
Huff da! Det liker jeg dårlig!!
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
God bedringVondt i ryggen, potte tett og 38,2 i feber.
Akkurat nå er jeg veldig glad for at jeg skal ha hjemmekontor i morgen
Her var det stille i dag.