Veldig spennendeog 8 dpo er jo tidlig
Taster på appen![]()
Fullstendig klar over det.
Har en virkelig god følelse denne gang.
Tror jeg kommer til å legge meg ned å hyl-grine dersom TR kommer denne gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig spennendeog 8 dpo er jo tidlig
Taster på appen![]()
Hvor lange har dere prøvd?Fullstendig klar over det.
Men du ser svak strek på testen nå etter den tørket?Fullstendig klar over det.

Hvor lange har dere prøvd?
Men du ser svak strek på testen nå etter den tørket?![]()
![]()
Gleder meg til i morgenJeppsi pepsi![]()

Ha ha ha.Hvor lAnge vi har prøvd er jeg ikke 100% sikker på siden jeg ikke har målt den
Men dersom du mente lEnge, så begynte vi i juli, og hadde en MA i januar.
(Sist tok det 2,5 år og 3 MA'er)
Få seHar prøvd å ta et bilde at testen men klarer ikke helt å få den frem på bildet
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hjelper ikke det når den er så svak at den ikke kommer frem på bildet.Få se
Taster på appen![]()
Så gøy å vente på lege.... Vente vente vente. Gjør ikke noe annet enn å vente på de.
Januar 2015 <3
håper legen kommer snartSå gøy å vente på lege.... Vente vente vente. Gjør ikke noe annet enn å vente på de.
Januar 2015 <3
¨ingen uvi. mest sannsynlig SA. men han kunne ikke utelukke xu. men ville vente å se an om smertene kom tilbake før jeg fikk ul. så her sitter jeg like klok som tidligere i dag. han mente at det kunne være xu i og med at disse smertene jeg har hatt ikke stemmer med smerter ved SA. og at jeg har smerter på feil sted når han kjente på magen...
nei han sa ingenting om det. tenkte ikke på å spørre om det selv heller.¨
Synes det er ille at de skal vente, men skjønner jo om de ikke ser noe. Hva med cyster da? var han inne på det da? Han var ikke helt sikker selv så det lover jo bra![]()
nei han sa ingenting om det. tenkte ikke på å spørre om det selv heller.
Så rart han ikke tok ul.ingen uvi. mest sannsynlig SA. men han kunne ikke utelukke xu. men ville vente å se an om smertene kom tilbake før jeg fikk ul. så her sitter jeg like klok som tidligere i dag. han mente at det kunne være xu i og med at disse smertene jeg har hatt ikke stemmer med smerter ved SA. og at jeg har smerter på feil sted når han kjente på magen...
den sier vel egentlig ingenting enda. vet ikke om jeg føler meg gravid eller hva jeg gjør . ja de har jo blitt sterkere og sterkere. den i går var jo like sterk eller sterkere enn kontroll streken :/Da såMen hva sier magefølelsen din deg? Synes strekene du har hatt på teste til nå er så sterke at dette ikke skulle ende i SA nå...
![]()
den sier vel egentlig ingenting enda. vet ikke om jeg føler meg gravid eller hva jeg gjør . ja de har jo blitt sterkere og sterkere. den i går var jo like sterk eller sterkere enn kontroll streken :/