Felles skravle 2015

Veldig spennende :) og 8 dpo er jo tidlig :)

Taster på appen :)

Fullstendig klar over det.
Har en virkelig god følelse denne gang.
Tror jeg kommer til å legge meg ned å hyl-grine dersom TR kommer denne gang

Fullstendig klar over det.
Har en virkelig god følelse denne gang.
Tror jeg kommer til å legge meg ned å hyl-grine dersom TR kommer denne gang
Men du ser svak strek på testen nå etter den tørket? :) :smiley-bounce013

Så gøy å vente på lege.... Vente vente vente. Gjør ikke noe annet enn å vente på de.

Januar 2015 <3

ingen uvi. mest sannsynlig SA. men han kunne ikke utelukke xu. men ville vente å se an om smertene kom tilbake før jeg fikk ul. så her sitter jeg like klok som tidligere i dag. han mente at det kunne være xu i og med at disse smertene jeg har hatt ikke stemmer med smerter ved SA. og at jeg har smerter på feil sted når han kjente på magen...

ingen uvi. mest sannsynlig SA. men han kunne ikke utelukke xu. men ville vente å se an om smertene kom tilbake før jeg fikk ul. så her sitter jeg like klok som tidligere i dag. han mente at det kunne være xu i og med at disse smertene jeg har hatt ikke stemmer med smerter ved SA. og at jeg har smerter på feil sted når han kjente på magen...
¨
Synes det er ille at de skal vente, men skjønner jo om de ikke ser noe. Hva med cyster da? var han inne på det da? Han var ikke helt sikker selv så det lover jo bra :D

Så rart han ikke tok ul.
Klemmer til deg.Håper han tar feil

Da så :) Men hva sier magefølelsen din deg? Synes strekene du har hatt på teste til nå er så sterke at dette ikke skulle ende i SA nå... :(
den sier vel egentlig ingenting enda. vet ikke om jeg føler meg gravid eller hva jeg gjør . ja de har jo blitt sterkere og sterkere. den i går var jo like sterk eller sterkere enn kontroll streken :/

den sier vel egentlig ingenting enda. vet ikke om jeg føler meg gravid eller hva jeg gjør . ja de har jo blitt sterkere og sterkere. den i går var jo like sterk eller sterkere enn kontroll streken :/

Men XU, er ikke det det sammen som svangerskap utenfor livmoren?
Og burde dem ikke da ta UL fordi det kan bli ganske farlig om det ikke gjøres noe med?

Back
Topp