Felles skravle 2015

He he, min skjønner virkelig ikke at jeg kan gråte av de seriene.
Min skjønner ikke at jeg kan se de i det hele tatt :P De eneste seriene min mann ser, har sett er vel game of thrones, sons of anarcy og suits. Min liste er litt lengre enn hans :P

Min skjønner ikke at jeg kan se de i det hele tatt :p De eneste seriene min mann ser, har sett er vel game of thrones, sons of anarcy og suits. Min liste er litt lengre enn hans :p
dere må se shameless :D det er en kul serie:)

lurer på hva det er med disse mannfolka og serier. prøver å få med min på mange forskjellige. men så gidder han ikke etter kanskje 5 -10 episoder :/

lurer på hva det er med disse mannfolka og serier. prøver å få med min på mange forskjellige. men så gidder han ikke etter kanskje 5 -10 episoder :/
Her er mannen i huset med på de fleste seriene, faktisk! :)

Taster på appen :)

Men det er ikke alt han synes er like gøy men veldig snill og ser allikevel :)

Tja, for vår del er det vel at vi ikke liker det samme, han har sett på endel serier før, men nå gjør han det ikke lenger. jeg ser lite selv også i grunn

Men det er ikke alt han synes er like gøy men veldig snill og ser allikevel :)

Så snill. Får ikke mannen med på mange igrunnen. Da vil han heller se film :P Skal prøve å få han til å se shameless :)

Har dere noen andre serier dere anbefaler?? Og har dere sett orange is the new black :D Den liker jeg!

Så snill. Får ikke mannen med på mange igrunnen. Da vil han heller se film :P Skal prøve å få han til å se shameless :)
Du får si at man må gi og ta, haha :p

Har dere noen andre serier dere anbefaler?? Og har dere sett orange is the new black :D Den liker jeg!
Ja, den liker jeg! Begynte å se orphan black, tok litt tid men faktisk veldig spennende!

Back
Topp