Godt vi er flere som gjør det.Hihi, har jo sett alt før, men som sagt, blir liksom ikke leiGråter like mye av visse scener enda
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt vi er flere som gjør det.Hihi, har jo sett alt før, men som sagt, blir liksom ikke leiGråter like mye av visse scener enda
![]()
Mannen synes jeg er litt smågal som engasjerer meg sånn i visse serierGodt vi er flere som gjør det.![]()
He he, min skjønner virkelig ikke at jeg kan gråte av de seriene.Mannen synes jeg er litt smågal som engasjerer meg sånn i visse serier![]()
Akkurat nå er det Lana del rey med blue jeansHva hører du på?Jeg har fått helt dilla på Calvin Harris-Summer, Lana del ray- Summertime Sadness, Beyonce- Drunk in love
Min skjønner ikke at jeg kan se de i det hele tattHe he, min skjønner virkelig ikke at jeg kan gråte av de seriene.
dere må se shamelessMin skjønner ikke at jeg kan se de i det hele tattDe eneste seriene min mann ser, har sett er vel game of thrones, sons of anarcy og suits. Min liste er litt lengre enn hans
![]()
Min ser heller ikke på serier, kjipingen.Min skjønner ikke at jeg kan se de i det hele tattDe eneste seriene min mann ser, har sett er vel game of thrones, sons of anarcy og suits. Min liste er litt lengre enn hans
![]()
Er det en gøy serie for begge to ?dere må se shamelessdet er en kul serie
![]()
Hva handler den om?dere må se shamelessdet er en kul serie
![]()
min er kresen og han liker shameless. han likte til og med malcom in the middleEr det en gøy serie for begge to ?Mannen er kresen på serier, hehe.
http://www.imdb.com/title/tt1586680/Hva handler den om?
Her er mannen i huset med på de fleste seriene, faktisk!lurer på hva det er med disse mannfolka og serier. prøver å få med min på mange forskjellige. men så gidder han ikke etter kanskje 5 -10 episoder :/
Tja, for vår del er det vel at vi ikke liker det samme, han har sett på endel serier før, men nå gjør han det ikke lenger. jeg ser lite selv også i grunnlurer på hva det er med disse mannfolka og serier. prøver å få med min på mange forskjellige. men så gidder han ikke etter kanskje 5 -10 episoder :/
Så snill. Får ikke mannen med på mange igrunnen. Da vil han heller se filmMen det er ikke alt han synes er like gøy men veldig snill og ser allikevel
Taster på appen![]()
Du får si at man må gi og ta, hahaSå snill. Får ikke mannen med på mange igrunnen. Da vil han heller se filmSkal prøve å få han til å se shameless
![]()
Ja, den liker jeg! Begynte å se orphan black, tok litt tid men faktisk veldig spennende!Har dere noen andre serier dere anbefaler?? Og har dere sett orange is the new blackDen liker jeg!
Den har jeg ikke settHar dere noen andre serier dere anbefaler?? Og har dere sett orange is the new blackDen liker jeg!