Felles skravle 2015

Ja billigste loppisen er vell på oslos østkant (er derfra) men også ikke så mye bra å finne da

Sent from my iPhone using BV Forum
lenge siden jeg var på loppis der faktisk, ikke alltid like mye fint i Bærum heller gitt. Men vi fikk kjøpt endel bøker, selv om jeg synes de var litt dyre så er jeg fornøyd.

Blåskjell er veldig godt, men fy søren så slitsomt det er å stå og rense dem først

Då har eg landa litt i sofaen, for ein stund iallefall:p

Sent from my iPad using BV Forum

Æsj jeg kjeder meg. Nå kan mannen komme hjem! :P

Gud som jeg kjeder meg... Mannen installerer noe greier på dataen sin og vi har ikke tv før tirsdag..

Taster på appen :)

Gud som jeg kjeder meg... Mannen installerer noe greier på dataen sin og vi har ikke tv før tirsdag..

Jeg kjeder meg også. Kan ikke du komme her da Twinkle. Jeg har TV. Så kan vi se på jentefilm sammen!
Jeg tror jeg skal sette på sex and the city.. Eller frustrerte fruer..

Jeg kjeder meg også. Kan ikke du komme her da Twinkle. Jeg har TV. Så kan vi se på jentefilm sammen!
Jeg tror jeg skal sette på sex and the city.. Eller frustrerte fruer..
Jaa, jeg bare flyr over til deg :D det hadde vært noe det!

Vi passer på nevøen min på 11. Er bare spilling som står i hue på han. Hadde med seg en pose full av ps3 spill, og andre duppeditter:/

Januar 2015 <3

Jeg er så smart, kobla bærbare til mannen til tv og vips kan jeg se direkte nrk gratis :p grand prix, yey

Vi passer på nevøen min på 11. Er bare spilling som står i hue på han. Hadde med seg en pose full av ps3 spill, og andre duppeditter:/

Januar 2015 <3
Det er jo litt kjedelig da.. Synes A det er stas med han?

Får håpe egget kommer før tanta . Du skal jo inn på februar du;)

Januar 2015 <3
Visst søren skal jeg det! Noe annet er uaktuelt. Eller mars er greit da

Jaa, jeg bare flyr over til deg :D det hadde vært noe det!

Det hadde vært så koselig :) Jeg heier også på egget ditt!!! Kom igjen eggløsning, kom igjen! Hvordan er testene? Og føles det ut som om det skjer noe?

Jeg er så smart, kobla bærbare til mannen til tv og vips kan jeg se direkte nrk gratis :p grand prix, yey
jey :D Nå er det sex and the city maraton her.. Starta med sesong 1, episode 1:)

Det hadde vært så koselig :) Jeg heier også på egget ditt!!! Kom igjen eggløsning, kom igjen! Hvordan er testene? Og føles det ut som om det skjer noe?
Det føltes ut som det skjedde noe på CD16 som er da jeg får den første positive men nå føler jeg ingenting :P CD19, i dag var den sterkere enn i går men når den tørka så ble den rimlig lik den i går! Så får smøre meg med tålmodighet :p River meg i håret hver gang jeg ser den ikke blir positiv haha

Back
Topp