Molly
Med lille spira i magen <3
JaDu får si at man må gi og ta, haha
Taster på appen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaDu får si at man må gi og ta, haha
Taster på appen![]()
Å det må duDen har jeg ikke sett
Aldri hørt omJa, den liker jeg! Begynte å se orphan black, tok litt tid men faktisk veldig spennende!
Taster på appen![]()
Har tenkt jeg skal se den, men så blir det aldri til at jeg gjør det. Hørt den skal være morsom ja.Å det må duDen er så morsom!! Ligger på netflix. Venter på sesong 2 nå, slutta veldig spennende!
hadde aldri fått min til å se alt... ikke jente serier. da hadde han begynt å grineMen det er ikke alt han synes er like gøy men veldig snill og ser allikevel
Taster på appen![]()
Hihi. Jeg fikk med mannen på sex and the city på kino. Men da var vi nyforelska...hadde aldri fått min til å se alt... ikke jente serier. da hadde han begynt å grine![]()
Var de?Åååå så flinke Norge var i dag <3
Taster på appen![]()
jeg er skikkelig serie horeTja, for vår del er det vel at vi ikke liker det samme, han har sett på endel serier før, men nå gjør han det ikke lenger. jeg ser lite selv også i grunn
hadde ikke skjedd her i det hele tattHihi. Jeg fikk med mannen på sex and the city på kino. Men da var vi nyforelska...Hadde ikke skjedd nå.
Haha, da er vi to!jeg er skikkelig serie horeser på nesten alt...
ja den serien er kulHar dere noen andre serier dere anbefaler?? Og har dere sett orange is the new blackDen liker jeg!
jeg var det før, ble litt lei tilsluttjeg er skikkelig serie horeser på nesten alt...
er avhengig av serier og bv. så er vel ikke lenge til jeg blir langt inn for avvenning. hahaHaha, da er vi to!
Taster på appen![]()
Jeg har instagram, men bruker det aldriOgså er jeg litt instagram hore.. Elsker instagram og legge ut bilder
Taster på appen![]()
:O den er jeg aldri inne på jeg .Også er jeg litt instagram hore.. Elsker instagram og legge ut bilder
Taster på appen![]()
den har jeg også begynt å se. men så stoppa det på 10 episode så fikk ikke sett merJa, den liker jeg! Begynte å se orphan black, tok litt tid men faktisk veldig spennende!
Taster på appen![]()