Felles skravle 2015

Det føltes ut som det skjedde noe på CD16 som er da jeg får den første positive men nå føler jeg ingenting :p CD19, i dag var den sterkere enn i går men når den tørka så ble den rimlig lik den i går! Så får smøre meg med tålmodighet :p River meg i håret hver gang jeg ser den ikke blir positiv haha
Det skjønner jeg. Håper virkelig den blir positiv snart <3 <3

JA. Blir aldri lei av de jentene der <3
Neei, gjør jo ikke det :) Det er noe med de seriene som har personer som alle kan kjenne seg igjen i. Jeg kan f.eks se one tree hill om og om igjen!

Neei, gjør jo ikke det :) Det er noe med de seriene som har personer som alle kan kjenne seg igjen i. Jeg kan f.eks se one tree hill om og om igjen!
Ja one tree hill er også fantastisk. Jeg har bare sett hele engang. Må nok se det engang til snart :)

Ja one tree hill er også fantastisk. Jeg har bare sett hele engang. Må nok se det engang til snart :)
Jeg har jo vært dagmamma ved siden av vanlig jobb i nesten 1 år og OTH går jo hver dag på kanal FEM 11.30, akkurat når snuppa sover :D

Jeg har jo vært dagmamma ved siden av vanlig jobb i nesten 1 år og OTH går jo hver dag på kanal FEM 11.30, akkurat når snuppa sover :D
Hihi perfekt timing ;)

går i bv og spotify her :p
Hva hører du på? :) Jeg har fått helt dilla på Calvin Harris-Summer, Lana del ray- Summertime Sadness, Beyonce- Drunk in love

Apropo Disney, fant ut at det er helt 20 år siden Løvenes Konge kom!!

He he, jeg så på det dsa jeg vasr sykemeldt. Nå ser jeg det på nett isteden.
Hihi, har jo sett alt før, men som sagt, blir liksom ikke lei ;) Gråter like mye av visse scener enda :P

Back
Topp