Felles skravle 2015

Jeg må stikke nå jeg også! Ha en fin dag, og en god helg! Jeg tviler på at jeg er mye innom, siden vi skal utpå med venner hele helgen. Jeg oppdaterer jo selvfølgelig tempen, og eventuelt med tester, hvert fall i dagboken min. Kan hende jeg sniker innom skravletråden også. :) ;)

God helg!!!
Ha en fin dag og fin helg. Sikkert gøy med båttur (?).

Er ikke svigerinnen som er problemet... Så tror jeg må dra for hennes del.
Så nå at det var venninnen! Da skjønner jeg... Håper du greier å kose deg så gleder jeg meg til du etterhvert kan slenge til hun at du faktisk var gravid i tillegg ;)

Taster på appen :)

Då har eg lagd prinsessekaken, kun pyntingen igjen og det er jo det vanskelige:p
Har lagd lavkarbo skumkake med bare 90 kcal, trur dere di merker forskjell??:p hihi redd for det:p
Trur eg drøyer resten av bakingen til i morgen, redd for at det skal bli dårlig til søndag:p
Viss ikkje eg skal hive meg rundt med resten:p

Sent from my iPad using BV Forum

Mange som har fri idag? Her er det seinvakt

Så nå at det var venninnen! Da skjønner jeg... Håper du greier å kose deg så gleder jeg meg til du etterhvert kan slenge til hun at du faktisk var gravid i tillegg ;)

Taster på appen :)
Hihi. Hun vil vel ikke skjønne det uansett.. For hun er så rar:P

Då har eg lagd prinsessekaken, kun pyntingen igjen og det er jo det vanskelige:p
Har lagd lavkarbo skumkake med bare 90 kcal, trur dere di merker forskjell??:p hihi redd for det:p
Trur eg drøyer resten av bakingen til i morgen, redd for at det skal bli dårlig til søndag:p
Viss ikkje eg skal hive meg rundt med resten:p

Så flink du er da. Haha, skumkake var min favoritt da jeg var liten. Konfirmasjon? Eller bursdag?

13 innlegg til før eg har klart dagens mål

Back
Topp