Felles skravle 2015

Då har eg lagd prinsessekaken, kun pyntingen igjen og det er jo det vanskelige:p
Har lagd lavkarbo skumkake med bare 90 kcal, trur dere di merker forskjell??:p hihi redd for det:p
Trur eg drøyer resten av bakingen til i morgen, redd for at det skal bli dårlig til søndag:p
Viss ikkje eg skal hive meg rundt med resten:p

Sent from my iPad using BV Forum
Flink du er

Hei på dere :D Hva er planene for kvelden?
Jeg skal se norske talenter kl.20, spise masse digg og bare lakse på sofaen :D Og lese babydrøm :oops: :D Elsker bladet allerede!

Jeg skal se norske talenter kl.20, spise masse digg og bare lakse på sofaen :D Og lese babydrøm :oops: :D Elsker bladet allerede!
om jeg klarer å holde meg våken til 22. så skal jeg prøve å få unna noen innlegg ...
har ingen planer i dag jeg. slappe av mest mulig

om jeg klarer å holde meg våken til 22. så skal jeg prøve å få unna noen innlegg ...
har ingen planer i dag jeg. slappe av mest mulig
Deiliig og ikke ha noen planer av og til :D

skulle ønske det var 0 planer i hele helga. i morgen er det bursdag i bhg. og søndag barnedåp...
:/ Men det er jo koselig da. Du får bare passe på å slappe av innimellom! Her er det null planer, foruten lesing!

Jobber til 9;) så er det hjem og være med min kjære:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp